نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

با انتشار یک تریلر، فصل دوم بازی Overkill’s The Walking Dead آغاز شد

فصل دوم بازی Overkill’s The Walking Dead که محتویات داستانی و حالت‌هایی جدید را به بازی اضافه می‌کند، به‌تازگی شروع شده و تا تابستان سال آینده محتویاتی جدید را به بازی خواهد آورد.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Starbreeze و استودیو Overkill Software، ناشر و سازنده‌ی بازی Overkill’s The Walking Dead با انتشار یک تریلر و یک ویدیو آموزشی، دومین فصل از این بازی را آغاز کردند. فصل دوم بازی Overkill’s The Walking Dead برای دارندگان نسخه‌های استاندارد و دیلاکس بازی در دسترس قرار گرفته و شامل یک آپدیت بزرگ و محتوای داستانی جدید برای بازیکنان می‌شود. برای کسانی هم که از فصل دوم می‌خواهند با این بازی همراه شوند، یک‌سری محتوای آموزشی کامل درنظر گرفته شده است.

اولین اپیزود از فصل دوم بازی که تریلرش را هم در ادامه تماشا خواهیم کرد، No Sanctuary نام دارد و در آن باید با یک دشمن قدرتمند در شهر واشنگتن دی.سی مبارزه کنید. اولین ماموریت شما در این اپیزود، نجات دادن یک‌سری نیروی خبره است که در یک کلیسا اسیر شده‌اند. گفتنی است که دومین فصل از بازی Overkill’s The Walking Dead دارای نه اپیزود مختلف خواهد بود. این اپیزودها از نوامبر ۲۰۱۸ (آبان-آذر ۹۷) تا جوئن ۲۰۱۹ (خرداد-تیر ۹۸) منتشر خواهند شد و کاراکترها، اسلحه‌ها، ماموریت‌های داستانی و حالت‌هایی جدید را به‌بازی اضافه خواهند کرد.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، استودیو Overkill Software به بازخوردها و واکنش‌های بازیکنان از فصل اول بازی توجه کرده و تغییراتی مهم را در فصل جدید بازی اعمال کرده است. یکی از این ویژگی‌های جدید بازی که در زمان عرضه‌ی فصل اول آن وجود نداشت، قابلیت چت صوتی بین بازیکنان بود که حالا و با انتشار فصل دوم بازی، کاربران می‌توانند در نسخه‌ی استیم با یکدیگر از طریق گفت و گوی صوتی، ارتباط برقرار کنند. این را هم باید بگویم که فایل‌های بازی به‌شکلی است که سازندگان بازی هر زمان که بخواهند، می‌توانند برای آن آپدیت‌ها و محتویاتی جدید منتشر کنند.

سازندگان بازی پیش از انتشار Overkill’s The Walking Dead، انتظارات بالایی از آن داشتند ولی با انتشار نقدهای متوسط بازی و فروش نه چندان بالای بازی، به‌نظر می‌رسد که انتظارات خود را از عملکرد این بازی پایین آورده‌اند. در ادامه شما را به‌تماشای تریلرهای جدیدی که برای بازی منتشر شده‌اند دعوت می‌کنیم.

بازی Overkill’s The Walking Dead را می‌توانید همین الآن روی پی سی تجربه کنید. این بازی سال آینده‌ی میلادی راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده