// سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Dead Cells با آپدیت آزمایشی 1.1 میزبان حالت جدیدی شد

در جریان آپدیت آزمایشی جدید بازی Dead Cells بازیکنان می‌توانند از طریق حالت شخصی‌سازی تغییرات مد نظرشان را روی گیم‌پلی بازی اعمال کنند.

بازی Dead Cells را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های ساید اسکرولینگ و پلتفرمر دانست که در سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ روانه‌ی بازار شد. این بازی به‌واسطه‌ی ساختار مراحل خود بازیکنان را به چالش می‌کشد و آن‌ها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را کسب کنند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت آزمایشی 1.1 بازی Dead Cells از طریق استیم در دسترس کاربران پی سی قرار گرفته است (آپدیت‌های آزمایشی بازی در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد).

در جریان به‌روزرسانی آزمایشی Dead Cells شاهد اضافه شدن بخش شخصی‌سازی حالت‌های بازی هستیم. در این قسمت بازیکنان می‌توانند حالت‌های مختلفی را برای بازی کردن انتخاب و آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. برای مثال قبل از شروع بازی گزینه‌هایی را مشاهده می‌کنید که از طریق آن‌ها می‌توانید آیتم‌های Loadout خود را برای اول بازی انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های این آپدیت می‌توان به پاداش‌های چالش‌ها، تقویت آیتم‌های مختلف و موارد دیگر اشاره کرد.

در توضیحات آپدیت آزمایشی 1.1 آمده است:

به‌طور ساده این حالت به شما اجازه می‌دهد به تمامی جوانب Dead Cells دسترسی داشته باشید. به اشکال مختلفی می‌توانید نوع بازی کردن خود را مطابق با سلیقه‌تان شخصی‌سازی کنید. برای مثال ما فکر نمی‌کنیم که انجام این کار و اینکه بازیکنان نتوانند Loadout زمان شروع بازی را خودشان انتخاب کنند، باعث می‌شود که به‌ اجبار استراتژی‌های جدیدی را آزمایش کنند.

در بخش تقویت آیتم‌ها و Gearها، شاهد قوی‌تر شدن Homunculus و Mutations هستیم. دلیل اصلی این تغییر هم این است که کاربردی‌تر از گذشته شوند. همچنین مشخص شده است که کشتن باس‌ها، دیگر تجهیزات لجندری را در دسترس کاربران قرار نمی‌دهد. بازیکنان با کشتن باس‌های بازی سلاح و مهارت‌های فعال (Active Skills) دریافت می‌کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده