// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

بازی Geneshift را به رایگان در استیم تجربه کنید

کاربران کامپیوتر و شبکه استیم هم‌اکنون می‌توانند با اضافه کردن بازی Geneshift به لیست بازی‌هایشان، آن را برای همیشه به‌صورت رایگان تجربه کنند.

اگر جزو کاربرانی هستید که بازی‌های رایگان مختلفی را تجربه می‌کنند، باید بگویم که می‌توانید با مراجعه به شبکه‌ی استیم، بازی Geneshift را به‌صورت رایگان تجربه کنید. طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر و استیم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه استیم بازی Geneshift را به‌رایگان بازی کنند. این بازی تا تاریخ ۲۸ آذر ماه (۱۹ دسامبر) به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در این میان اشاره کنم که با اضافه کردن این بازی به لیست‌ بازی‌های خود می‌توانید برای همیشه Geneshift را رایگان تجربه کنید. Geneshift یک بازی بتل رویال است که هم‌اکنون با قیمت ۱۰ دلار و به‌صورت دسترسی زودهنگام در فروشگاه استیم عرضه شده است. بازیکنان در این بازی باید یکدیگر را از میان بردارند و نفر اول، برنده‌ی بازی خواهد بود. نکته‌ای که باعث متفاوت شدن Geneshift با سایر بازی های بتل رویال می‌شود، این است که در Geneshift بازیکنان پس از کشته شدن همچنان در جهان بازی باقی می‌مانند.

بازیکنان بازی Geneshift پس از کشته شدن به‌شکل زامبی در می‌آیند و اگر بتوانید یکی از بازیکن‌ها را بکشید، مجددا به‌شکل انسان در میدان نبرد قرار می‌گیرید. از نظر طراحی هم Geneshift از بازی‌های قدیمی نظیر Grand Theft Auto 2 الهام گرفته است و شاهد دوربین بالا به پایین هستیم. در کنار تمامی این موارد بسته الحاقی Complete Edition بازی Geneshift هم با قیمت تخفیف خورده هفت دلار (قیمت اصلی ۱۰ دلار) در دسترس قرار گرفته است.

این بسته الحاقی شامل حالت تک‌نفره، پنج حالت PvP، آیتم‌های تزئینی و سایر موارد می‌شود. کاربران برای دانلود و دریافت بازی می‌توانند به صفحه‌های بازی Geneshift در استیم مراجعه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده