نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

واکنش دایس به نارضایتی طرفداران از تغییرات اخیر Battlefield V

دایس اخیرا تغییراتی در Battlefield V اعمال کرد تا بازیکنان جدید تجربه بهتری از این بازی داشته باشند و این مورد اعتراض کاربران حرفه‌ای بازی را در پی داشته است. 

پس از انتشار بازی Battlefield V چند آپدیت مختلف برای آن منتشر شده‌اند که یکی از این آپدیت‌ها، مورد سریع کشته بازیکنان در بازی را رفع کرد؛ موردی که در اوایل انتشار بازی نارضایتی کاربران جدید را در پی داشت و آن‌ها بر این اعتقاد بودند که خیلی راحت و سریع توسط سایر بازیکنان کشته می‌شوند. با این حال رفع این مورد، باعث شد تا دسته دیگری از کاربران یعنی افراد حرفه‌ای و بازیکنان قدیمی بازی نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعلام کنند که این اقدام دایس باعث شده تا بازی از آن حالت حرفه‌ای خارج شود و صرفا برای بازیکنان تازه‌کار مناسب باشد!

البته دایس یک پلی‌لیست Core برای حالت Conquest بازی در نظر گرفت که زمان لازم برای کشتن بازیکنان (TTK) در آن در حالت قبل از آپدیت بود اما بازیکنان حرفه‌ای انتظار داشتند تا این پلی‌لیست برای سایر حالت‌های بازی هم در دسترس قرار بگیرد. حال دن میتر از مدیران دایس، با انتشار پستی نسبت به این مسائل و اعتراضات کاربران واکنش نشان داده است. به گفته وی پلی‌لیست Core قرار است به‌زودی برای سایر حالت‌های بازی هم در دسترس قرار بگیرد. وی همچنین از کاربران بازی برای اینکه زودتر به درخواست آن‌ها رسیدگی نشده است عذرخواهی کرد و گفت:

تغییرات اعمال‌شده روی زمان موردنیاز برای مرگ بازیکنان باعث بروز بحث‌هایی شدند و حتی کاربران بازی را به چند دسته تقسیم کردند که این اصلا اتفاقی نیست که ما دوست داشته باشیم رخ بدهد. من از اینکه زودتر برای رفع این مشکل اقدام نکرده‌ایم عذرخواهی می‌کنم. مطمئن باشید که ما برای تمامی بازخورد‌ها و نظرات شما اهمیت قائل هستیم با این حال تغییرات اینچنینی نیازمند یک سری آزمون و خطا هستند و به همین دلیل گاهی اعمال شدن‌شان در بازی کمی طول می‌کشد. 

هدف ما از تغییر دادن TTK صرفا راضی نگه داشتن بازیکنان جدید بازی‌مان بود که نمی‌توانستند لذت چندانی از بازی ببرند و ما می‌خواستیم در آستانه تعطیلات سال نو این افراد هم بتوانند اوقات بهتری در بازی داشته باشند. 

به هر حال دایس پس از انتشار بازی شوتر بتلفیلد V این روزها در حال پشتیبانی از بازی است و به مرور تغییرات جدیدی در آن اعمال و محتویات متنوعی هم برایش منتشر خواهد کرد. شما می‌توانید برای آشنایی بیش‌تر بررسی بازی Battlefield V را در زومجی بخوانید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده