نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Super Cats؛ گربه‌ های مبارز

در بازی موبایل Super Cats وارد میدان نبرد خواهید شد و با قهرمانان گربه‌ای به مبارزه با دیگر بازیکنان می‌روید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های چندنفره آنلاین یکی از پرمخاطب‌ترین آثار در پلتفرم‌های موبایلی هستند؛ بازی‌هایی جذاب و اعتیادآورد که بازیکنان مدت زمان زیادی را صرف تجربه این‌چنین آثار می‌کنند. بازی موبایل Super Cats یکی از این بازی‌های چندنفره و سرگرم‌کننده است که حال و هوای کلی این بازی شبیه به بازی Brawl Stars طراحی شده است. استودیو Happy Universe این بازی را روی سیستم عامل اندروید توسعه داده است و در این بازی شاهد مبارزه قهرمانان گربه‌ای با یکدیگر هستیم. با زومجی و معرفی بازی اندروید Super Cats همراه باشید.

Super Cats

مسابقات بازی به صورت 3v3 آنلاین است

بازی موبایل Super Cats یک بازی در سبک اکشن آنلاین است که بازیکنان با انتخاب قهرمان گربه‌ای خود، به صورت یک مسابقه تیمی 3v3 با دیگر بازیکنان حاضر در میدان نبرد رقابت می‌کنند. قهرمانان گربه‌ای این بازی هرکدام دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های گوناگونی است که بازیکن بسته به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب می‌کند و به میدان نبرد می‌رود. روند بازی Super Cats بدینگونه است که بازیکن در یک تیم سه نفره قرار می‌گیرد و پس از انتخاب قهرمان خود وارد محیط مسابقه می‌شود. بازیکنان در میدان با استفاده از سلاح‌های خود به یکدیگر شلیک می‌کنند؛ تیمی که بتواند بیشترین امتیاز در از بین بردن قهرمانان تیم مقابل داشته باشد، برنده مسابقه خواهد شد. پس از پیروزی در مسابقه، بازیکنان برنده امتیاز و جوایزی چون صندوق را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است، قهرمانان گربه‌ای به مرور با باز کردن صندوق‌های گوناگون باز خواهند شد. هر قهرمان قابل ارتقای سطح هست که با ارتقای آنها سطح توانایی و قدرت هر قهرمان افزایش پیدا خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند با دوستان خود تیم تشکیل دهند و با همدیگر وارد مسابقات بازی Super Cats شوند. همچنین، این بازی دارای رویدادها و کوئست‌های متنوعی است که بازیکنان چالش‌های جدیدی را تجربه خواهند کرد.

Super Cats

بازی فضایی فانتزی و جذاب دارد

بازی موبایل Super Cats دارای گرافیکی انیمیشنی و سه‌بعدی است که حال و هوایی فانتزی دارد. هر قهرمان دارای انیمیشن منحصر به‌فردی است که جذابیت بازی را دوچندان می‌کنند. موسیقی متن بازی فضایی هیجانی دارد که بازیکن را برای ادامه بازی ترغیب می‌کند. در کل این بازی از بعد فنی نمره قابل قبولی را کسب می‌کند. لازم به ذکر است، بازی Super Cats دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با پول واقعی، الماس خریداری کنند و در بازی صندوق و سکه جمع‌آوری کنند.

Super Cats

بازی اندروید Super Cats یک بازی مهیج و سرگرم‌کننده است که به بازیکنان علاقه‌مند به سبک اکشن توصیه می‌شود. تنوع قهرمانان گربه‌ای، گرافیک زیبا و موسیقی هیجانی بازی باعث می‌شود بازیکن تجربه جدیدی را کسب کند. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌ پایین بازی موبایل Super Cats را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید Super Cats


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده