// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

چهارمین مجموعه از ویدیو‌های تبلیغاتی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

در راستای معرفی هر چه بیشتر بخش‌های مختلف بازی Resident Evil 2 Remake، کمپانی کپکام سری چهارم ویدیو‌های تبلیغاتی این بازی را منتشر کرد.

از روز‌های ابتدایی آذر ماه، کمپانی Capcom (کپکام) اقدام به انتشار ویدیو‌های تبلیغاتی با محوریت نسخه باز‌سازی بازی Resident Evil 2 یعنی بازی Resident Evil 2 Remake کرده است. این ویدیو‌ها که تا‌کنون سه سری از آن‌ها منتشر شده است، در ۶ ثانیه فضا، دشمنان و شخصیت‌های این بازی را به نمایش می‌گذارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که در حدود ۶ هفته تا عرضه بازی Resident Evil 2 Remake باقی مانده است، کمپانی کپکام مجموعه چهارم ویدیو‌های تبلیغاتی کوتاه این بازی را منتشر کرده است.

در تازه‌ترین ویدیو‌های RE:2 Report به سراغ خانواده بیرکین که در کنار لئون کندی، کلیر ردفیلد و ایدا وانگ جزو شخصیت‌های مهم و اصلی بازی Resident Evil 2 Remake محسوب می‌شوند، می‌رویم. در این ویدیو‌ها نه تنها شری بیرکین حضور دارد، بلکه شخصیت‌های آنت بیرکین و ویلیام بیرکین که آلوده به ویروس جی است نیز قابل مشاهده هستند. چهارمین سری ویدیو‌های RE:2 Report در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

پیش از این در قالب سری اول و سری دوم ویدیو‌های کوتاه تبلیغاتی بازی بازی Resident Evil 2 Remake مواردی همچون رویارویی لیان کندی و کلیر ردفیلد، اداره پلیس راکون سیتی، لیکر‌ها و اسلحه Samurai Edge را مشاهده کرده‌ایم.

بازی Resident Evil 2 Remake به عنوان جدید‌ترین بازی سری رزیدنت اویل در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. اگر جزو طرفداران نسخه اصلی این بازی هستید یا نمایش‌های آن توانسته‌اند شما را جذب کند و قصد پیش‌خرید آن را دارید، می‌توانید نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی آن را از فروشگاه آمازون با قیمت ۶۰ دلار پیش‌خرید کنید. همچنین امکان انجام این امر از طریق فروشگاه‌های مجازی استیم، پلی استیشن و مایکروسافت نیز وجود دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده