// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸

سومین سری از ویدیو‌های کوتاه تبلیغاتی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

در ادامه روند انتشار ویدیو‌های کوتاه تبلیغاتی بازی Resident Evil 2 Remake از سوی کمپانی کپکام، این کمپانی سری سوم آن‌ها را منتشر کرد.

در حدود هفت هفته تا عرضه نسخه باز‌سازی بازی Resident Evil 2 باقی مانده است. این بازی که با نام بازی Resident Evil 2 Remake شناخته می‌شود، علاوه بر بهره‌گیری از گرافیک امروزی و واقع‌گرایانه، دارای ویژگی‌هایی همچون تمرکز روی ترس به جای اکشن و حذف دوربین ثابت و جایگزین کردن آن با زاویه دید سوم شخص است. کمپانی Capcom (کپکام) به عنوان توسعه‌دهنده و ناشر این بازی از مدتی پیش اقدام به انتشار ویدیو‌های کوتاه تبلیغاتی کرده است که در چند ثانیه بخش‌هایی از بازی را به نمایش می‌گذارند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سری سوم این دست از ویدیو‌ها منتشر شده است.

به مانند دو سری قبل، سری سوم RE:2 Report نیز شامل ویدیو‌های ۶ ثانیه‌ای است که مواردی از جمله شخصیت ایدا وانگ، ماشین تحریر سری Resident Evil، سگ‌های زامبی و اسلحه فروشی کندو که در راکون سیتی قرار دارد، در آن‌ها قابل مشاهده است. مطمئنا اگر نسخه اصلی بازی Resident Evil 2 را تجربه کرده باشید، این ویدیو‌ها برای شما خاطره‌انگیز خواهند بود. سومین سری از ویدیو‌های کوتاه بازی Resident Evil 2 Remake را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

پیش از این کمپانی کپکام در کنار انتشار ۲۱ تصویر از بازی Resident Evil 2 Remake، گیم پلی نبرد کلیر ردفیلد با Mr. X را منتشر کرد. همچنین در قالب یک تیزر خبر از همکاری بین سازندگان بازی‌ های PUBG Mobile و Resident Evil 2 داده شد. برای دریافت تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با بازی Resident Evil 2 Remake می‌توانید به صفحه اختصاصی این بازی در وب‌سایت زومجی مراحعه کنید.

کاربران پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) جدید‌ترین بازی سری Residen Evil (رزیدنت اویل) را تجربه کنند. در حال حاضر امکان پیش‌خرید نسخه فیزیکی این بازی با قیمت ۶۰ دلار از طریق صفحه مربوطه در فروشگاه آمازون امکان پذیر است. همچنین نسخه دیجیتالی این بازی با قیمت مشابه از فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت قابل پیش‌خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده