نویسنده: علی کمالی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

بازی Bubsy: Paws on Fire برای پی سی، پلی استیشن 4 و سوییچ معرفی شد

بازی Bubsy: Paws on Fire به‌وسیله کمپانی اکولید (Accolade) و سازنده مجموعه دوست‌داشتنی Bit.Trip یعنی استودیوی چویس پروویژنز (Choice Provisions) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی شد.

اگر از طرفداران قدیمی بازی‌های پلتفرمر باشید، حتما «بابزی» (Bubsy) را می‌شناسید و با کنسول‌های مگادرایو، سوپر NES و پلی‌استیشن، خاطرات شیرین زیادی با بازی‌های این مجموعه دارید. حالا خبر خوشحال کننده برای هواداران بابزی این است که یک سال پس از Bubsy: The Woolies Strike Back، بازی جدید این مجموعه با نام Bubsy: Paws on Fire منتشر می‌شود. این بازی به‌وسیله استودیوی چویس پروویژنز، سازنده مجموعه Bit.Trip ساخته شده و برای پی سی، پلی استیشن 4 و کنسول سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Bubsy: Paws on Fire

مانند اکثر ساخته‌های چویس پروویژنز (بازی اخیر این استودیو Runner3 بود)، Bubsy: Paws on Fire هم از آن بازی‌هایی است شخصیت اصلی‌اش بی‌وقفه و به‌طور خودکار می‌دود و باید مراحل مختلف را که تعدادشان به حدود ۱۰۰ تا می‌رسد پشت سر بگذارد. Paws on Fire متفاوت از تمام بازی‌های قبلی مجموعه Bubsy به‌نظر می‌رسد، اما چویس پروویژنز همه همتش را به‌کار بسته تا یک بازی جذاب به طرفداران تحویل بدهد. البته کمپانی اکولید، ناشر قدیمی این مجموعه نیز در ساخت Paws on Fire با استودیوی چویس پروویژنز مشارکت می‌کند.

با توجه به تریلر کوتاهی که از بازی منتشر شده، می‌توان گفت که Bubsy: Paws on Fire با شور و وسواس خاصی ساخته شده است. علاوه بر تعداد زیاد مراحل، بازی دارای سه غول‌آخر، کلی آیتم برای جمع کردن، لباس‌های مختلف برای شخصیت اصلی و چهار کاراکتر قابل بازی است. سازندگان بازی تلاش کرده‌اند تا برای خلق داستان و شخصیت‌ها، از ریشه‌های مجموعه دور نشوند و حس و حال بازی‌های قبلی را کاملا حفظ کنند.

بازی Bubsy: Paws on Fire

علاوه بر بابزی و یکی از وولی‌ها، شخصیت «ویرجیل ریلیتی» از انیمیشن سریالی مجموعه که در همان ابتدا کنسل شد و همچنین «آرنولد» از بازی Bubsy 2 به‌عنوان کاراکترهای قابل بازی در Paws on Fire حضور دارند. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که شخصیت‌هایی مانند «برادران تری» و دشمن شرور مجموعه یعنی «اوینکر پی هام» نیز در Bubsy: Paws on Fire حضور خواهند داشت.

در ادامه شما می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید تا با حال‌ و‌ هوا و گیم‌پلی آن بیشتر آشنا شوید. البته زمان زیادی تا انتشار این بازی فاصله نداریم، چون سازندگان اعلام کرده‌اند که Bubsy: Paws on Fire را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی برای کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهند کرد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده