// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

انتشار ویدیو‌های جدیدی از بازی Super Smash Bros. Ultimate

هم‌زمان با نزدیک شدن به عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate، کمپانی نینتندو ویدیوهای جدیدی از این بازی منتشر شده است که مبارزات آن را به نمایش می‌گذارد.

کمتر از دو هفته تا عرضه یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های امسال و کنسول نینتندو سوییچ یعنی بازی Super Smash Bros. Ultimate باقی مانده است. این بازی مبارزه‌ای مجموعه‌ای بزرگ از شخصیت‌های شناخته شده مجموعه‌هایی همچون Street Fighter ،Metal Gear Solid ،Super Mario و The Legend of Zelda را در کنار هم قرار داده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو سه ویدیو جدید از بازی مذکور منتشر کرده است که به واسطه آن‌ها می‌توانید مبارزات شخصیت‌های مختلف و متعدد بازی را مشاهده کنید.

این مجموعه ویدیو‌های جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate با نام Chain Smashing شناخته می‌شوند. این ویدیو‌ها که از روی نام‌شان می‌توان ماهیت آن‌ها را متوجه شد، مبارزات زنجیره‌ای شخصیت‌های بازی Super Smash Bros. Ultimate در استیج‌های متفاوت را نمایش می‌دهند. مدت زمان هر سه ویدیو ۳۰ ثانیه است و در قالب آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن شخصیت‌ها، خصوصیات آن‌ها و محیط‌های مختلف بازی قابل مشاهده است. از بین شخصیت‌هایی که در این ویدیو‌ها شاهد مبارزه آن‌ها هستیم می‌توان به Ken ،Ryu ،Link ،Bayonetta و King Dedede اشاره کرد. سه ویدیو جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate را در زیر تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

بازی Super Smash Bros. Ultimate در مجموع دارای ۷۷ شخصیت خواهد بود که با خرید سیزن پس ۲۵ دلاری تعداد پنج شخصیت اضافه دریافت می‌کنید. این بازی در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. از دیگر خبر‌های مرتبط با بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌توان به ثبت رکورد بیشترین پیش خرید سری Super Smash Bros اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده