// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

Super Smash Bros Ultimate و ثبت رکورد بیش ترین بازی پیش خرید شده در این مجموعه

کمپانی نینتندو در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Super Smash Bros. Ultimate به بیش‌ترین میزان پیش خرید در میان نسخه‌های این مجموعه دست پیدا کرده است.

تقریبا دو هفته‌ی دیگر بازی Super Smash Bros Ultimate عرضه می‌شود و کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند پنجمین نسخه از مجموعه Super Smash Bros را تجربه کنند. قبل از معرفی بازی Super Smash Bros. Ultimate هواداران این مجموعه خواستار عرضه‌ی یک نسخه از این بازی مبارزه‌ای روی کنسول هیبریدی نینتندو بودند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بازی Super Smash Bros Ultimate توانسته‌ است رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

کمپانی Nintendo در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Super Smash Bros. Ultimate بیش‌ترین میزان پیش خرید در میان نسخه‌های مختلف این مجموعه را به خود اختصاص داده است. به‌عبارتی پنجمین نسخه از سری Super Smash Bros را می‌توان محبوب‌ترین و مورد انتظارترین نسخه برای کاربران دانست که در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) عرضه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های خوب Super Smash Bros Ultimate تعداد زیاد کاراکترهای روز عرضه‌ی آن است. بازیکنان در روز عرضه می‌توانند از طریق ۷۴ کاراکتر بازی را تجربه کنند. نینتندو در گذشته اعلام کرده بود که در نسخه‌ی آلتیمیت تمامی مبارزان نسخه‌های پیشین جای داده شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده