// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل One Hour One Life؛ یک ساعت برای بقا

بازی موبایل One Hour One Life یکی از بهترین های سبک بقا است و در آن شما تنها یک ساعت برای جان سالم به در بردن در دنیای بازی زمان دارید. با زومجی و معرفی این اثر همراه شوید.

بازی موبایل One Hour One Life یکی از بهتری آثار سبک بقا است که پس از موفقیت نسخه کامپیوتر آن برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. جیسون سازنده بازی که به همراه استودیو Dual Decade وظیفه انتشار این بازی اندروید و آیفون را روی موبایل برعهده داشته است، قول داده که ویژگی‌های همیشگی را در بازی حفظ و المان‌های سرگرم‌کننده بیش‌تری را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

بازی One Hour One Life شما را در یک محیط بزرگ قرار می‌دهد و باید در یک‌ ساعت فرصتی که برای تجربه یک حالت زندگی دارید، تلاش کنید. تلاش‌هایی که شما می‌کنید در ادامه نسل‌های قبلی هستند و فرزندان بعدی شما هم می‌توانند از دست‌رنج‌های شما استفاده کنند. بازی در سبک بقا عرضه شده است و باید تا می‌توانید به فعالیت و سازندگی بپردازید. این فعالیت‌ها بسیار گسترده هستند و می‌توانید به تولید غذا و طراحی ساختمان‌های مختلف بپردازید. گرافیک بازی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و صداگزاری شخصیت‌ها هم به‌خوبی انجام گرفته است. اگر نسخه دسکتاپ بازی را تجربه کرده باشید، به‌خوبی با روند کار آشنا هستید. نسخه موبایل بازی بسیار جذاب‌تر است و کنترل روان‌تری دارد. می‌توانید به‌سرعت در مزارع حرکت کنید و به‌طور هم‌زمان سازه‌های خود را مدیریت کنید. بازی‌ حالت‌های مختلفی دارد و می‌توانید در چندین دنیا حضور داشته باشید. دنیاها تفاوت اساسی باهم دارند و می‌توانید ارتباطات خود را با دیگر بازیکنان تنظیم کنید. این ارتباط می‌تواند به‌شما کمک کند که منابع را بهتر کسب کنید و شانس بیش‌تری برای زنده‌ماندن داشته باشید.

One Hour One Life

یک درخت خانوادگی در بازی One Hour One Life وجود دارد که نشان‌دهنده سلسه مراتب تجربه فرزندان شما است و همگی را تجربه خواهید کرد. رفته رفته که عناصر بازی زیادتر می‌شوند و مسئولیت شما هم سنگین‌تر می‌شود، سرتان شلوغ‌تر می‌شود و باید وقت بیش‌تری برای بازی بگذارید. می‌توانید حیوانات زیادی را به مزرعه خود اضافه کنید و از آن‌ها مراقبت کنید. این حیوانات برای شما شیر و لبنیات حاضر می‌کنند و می‌توانند به خانه‌های مختلفی که بازیکنان دیگر در آن‌ها زندگی می‌کنند سرویس بدهید. وظیفه شما در واقع ایجاد فرصتی برای نسل‌های بعدی است تا راحت‌تر زندگی کنند. شما در ابتدا هیچ‌ چیزی در اختیار ندارید و باید پایه‌گذاری مناسبی داشته باشید.

گرافیک جذاب و صداگزاری شخصیت‌های دوست‌داشتنی بازی می‌تواند بیش از پیش شما را علاقه‌مند به بازی کند

عناصر در بازی اندروید و آیفون One Hour One Life طراحی بسیار زیبایی دارند و از لحاظ بصری شما را جذب می‌کنند. می‌توانید درختان را ببرید و برای سازه‌های خود چوب تهیه کنید. محیط بزرگ بازی کار شما را سنگین‌تر می‌کنند و باید مداوم در محیط بازی در حرکت باشید و عناصر را جا به جا کنید. شکار اهمیت زیادی در بازی دارد و بنابراین می‌توانید از تیر و کمان یا دیگر ابزارها استفاده کنید. دیالوگ‌های جذاب در بازی نقش می‌بندد و فضای سرگرم‌کننده بسیار خوبی را فراهم می‌کنند.

One Hour One Life

One Hour One از جمله آثاری است که رفته رفته عاشقش می‌شوید و در دنیایی که ساخته‌اید، غرق می‌شوید

زمین‌ها را یک به یک در بازی One Hour One Life ایجاد می‌کنید و می‌توانید برای روزهای آینده ذخیره‌سازی کنید. شخصیت‌ها در نقطه نقطه بازی حضور دارند و دیالوگ‌های جذابی را باهم رد و بدل می‌کنند. طراحی گرافیکی بازی به‌صورت نقاشی‌های منحصربه‌فرد هستند و حتی نوشته‌ها و نوار اطلاعات که در پایین قرار گرفته است هم حالت دست‌نویس دارند. بازی سرعتی است و به‌سبب سبک بقا همواره در یک محیط حضور دارید و وضعیت خود را روز به روز بهتر می‌کنید. مطابق انتظار عناصر بازی را می‌توانید ارتقا دهید و آن‌ها را قدرتمندتر کنید. به‌طور مثال ابزارآلات کشاورزی در ابتدا بسیار ساده هستند و می‌توانید با افزایش سطح خود آن‌ها را ارتقا دهید.

بازی One Hour One Life بسیار جذاب است و گرافیک زیبایش بسیار مسحور کننده است. باید حال و حوصله تجربه چنین بازی‌هایی را داشته باشید تا در نهایت درخت خانوادگی را به پایان برسانید. هر کاری که شما انجام می‌دهید برای نسل بعدی حفظ می‌شود و می‌توانید زمین خود را با فرزندان خود وسیع‌تر و بهتر کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون One Hour One Life


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده