// یکشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

کمپین کیک استارتر بازی اکشن ماجراجویی Aethyr آغاز شد

بازی جدیدی به‌نام Aethyr روی سایت کیک‌استارتر کمپین خود را آغاز کرده که می‌تواند برای طرفداران و علاقه‌مندان بازی‌های اکشن ماجراجویی سوم شخص جالب توجه باشد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، پروژه کیک‌ استارتر بازی جهان‌باز و اکشن ماجراجویی Aethyr آغاز شده و تاکنون موفق شده است نزدیک به چهار هزار دلار جمع‌آوری کند. در این بازی شما در نقش یک ماجراجو قرار می‌گیرید که در یک دوره زمانی ترسناک آخرالزمانی توسط امواج به ساحل کشیده می‌شود. وظیفه شما در این بازی این است که قهرمان بازی را به انواع سلاح‌ها، جادوها و مهارت‌های مختلف مجهز کنید و به جنگ هیولاها بروید.

شما در این بازی می‌توانید توانایی‌های کاراکتر خود را به هر سمتی که دوست دارید پیش ببرید. برای انجام این کار امکاناتی همانند جادوهای قدرتمند، سلاح‌های مخفی‌کاری و موارد این چنینی در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین در بازی یک سیستم کرفتینگ قرار داده شده است تا ابزارهایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، از تنوع بالایی برخوردار باشند.

جهان Aethyr بسیار وسیع است و با توجه به اینکه قلمروهای بازی از طریق یک شبکه جادویی به هم متصل شده‌اند، شما می‌توانید آزادانه در آن‌ها گشت‌و‌گذار کنید. تمامی این قلمروها شامل انواع سیاه‌چاله‌ها و معابدی می‌شوند که بازیکنان بتوانند آن‌ها را فتح کنند. داستان بازی به‌صورت غیرخطی روایت می‌شود و بازیکنان مختار هستند تا دنیای آن را جستجو و تمامی آیتم‌ها و اسراری را که در آن وجود دارد، کشف کنند.

نبردها تصادفی نخواهند بود و روی هر مهارت مشخصی از کاراکتر تمرکز دارند. Aethyr به توانایی شما در کنترل شخصیت‌تان و این‌که چگونه از آن‌ها در نبردهای نفس‌گیر استفاده کنید، تکیه می‌کند. جالب است بدانید که ویژگی ماد‌سازی هم در بازی قرار داده شده است، یعنی بازیکنان علاوه بر این‌که می‌توانند چیزهای جدیدی در بازی بسازند، قادر خواهند بود تا بازی‌های کاملا جدیدی هم تولید کنند.

اگر به بازی Aethyr علاقه دارید می‌توانید به صفحه آن در سایت Kickstarter مراجعه کنید. درصورتی که با ۱۵ دلار از بازی حمایت کنید، علاوه بر دریافت یک نسخه دیجیتال از بازی، نام شما در انتهای بازی گنجانده خواهد شد. با این حال حتی اگر از بازی Aethyr حمایت هم نکنید، نسخه نهایی آن در آینده با قیمت ۱۵ دلار در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

تریلر معرفی بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده