نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

اسکوئر انیکس روی یک بازی AAA برای پلی استیشن 5 کار می‌کند

ظاهرا استودیو لومینس پروداکشنزِ کمپانی اسکوئر انیکس کار روی یک بازی AAA برای کنسول نسل بعدی سونی را آغاز کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو لومینس پروداکشنز کمپانی اسکوئر انیکس روی یک بازی با کیفیت ساخت AAA معرفی نشده برای کنسول نسل بعدی سونی کار می‌کند. بنابر مشاهده یکی از کاربران انجمن ResetEra با نام nolifebr، پروفایل لینکداین توموهیرو توکورو، طراح ارشد مدل سه ‌بعدی کاراکترها در استودیو لومینس پروداکشنز شامل یک بازی تازه با کیفیت ساخت AAA برای کنسول پلی استیشن 5، یک بازی موبایل جدید برای منطقه چین و البته بسته‌های الحاقی لغو شده بازی Final Fantasy XV بوده است.

Square Enix PS5 Title / بازی اسکوئر انیکس برای PS5

استودیو Luminous Productions یک استودیو تازه در کمپانی اسکوئر انیکس به حساب می‌آید که اولین بار به وسیله هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV برای توسعه بازی‌هایی با کیفیت ساخت AAA تاسیس شد. هفته گذشته تاباتا استودیو لومینس را ترک کرد و این کار به لغو سه بسته الحاقی در حال توسعه انجامید. کمپانی اسکوئر انیکس متعاقبا استراتژی‌هایش برای استودیو لومینس را که گزارش مالی اخیرشان ضرر ۳۳ میلیون دلاری را نشان می‌داد، تغییر داد.

کمپانی سونی به تازگی اعلام کرد که روی کنسول نسل بعدی‌شان کار می‌کنند و شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت در حال کار روی دو نوع ایکس باکس برای نسل بعد است. با این حال، اسکوئر انیکس اولین ناشری نیست که به طور تصادفی یا غیرتصادفی به توسعه بازی‌هایی برای نسل بعدی اشاره می‌کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده