// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

اژدها Lunastra به نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter: World اضافه می‌شود

کمپانی کپکام اعلام کرده است که به‌زودی Elder Dragon Lunastra به نسخه‌ی کامپیوتر بازی Monster Hunter: World اضافه می‌شود.

در پایان ماه مه میلادی بود که اژدها Lunstra در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Monster Hunter: World قرار گرفت. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World اعلام کرده است که در تاریخ یک آذر ماه (۲۲ نوامبر)، Elder Dragon Lunastra در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

اژدها لونسترا در جریان بازی Monster Hunter 2 به بازیکنان این مجموعه معرفی شد. این اژدها، گونه مونث اژدهای Teostra است و موسیقی نبرد لونسترا هم شباهت بسیاری به تئوسترا دارد. از نظر ظاهر، لونسترا آبی‌رنگ است و شعله‌های آتش خارج شده از وی هم به رنگ آبی است. از نظر قدرت هم لونسترا قدرت بسیار زیادی دارد و اگر سطح هانتر شما بالا نباشد، به هیچ وجه نمی‌توانید او را از بین ببرید.

برای فعال سازی مرحله مربوط به این اژدها باید در محیط آئسترا با Huntsman صحبت کنید. از طرفی حداقل سطح هانتر شما باید ۱۶ باشد. پس از موفقیت در اولین نبرد، بازیکنان در جریان ماموریت‌های فرعی مختلفی می‌توانند لونسترا را از بین ببرند و با جمع‌آوری اجزای وی، ست لباس‌های لونسترا یا اسلحه‌ی مربوط به او را برای خود بسازند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده