// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

الکترا احتمالا در فصل سوم سریال Daredevil بازمی‌گردد

الودی یونگ، بازیگر کارکتر Elektra، ممکن است در فصل سوم سریال Daredevil، محصول شبکه نتفلیکس حضور داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

طبق اطلاعات به‌دست آمده از پست اخیر الودی یانگ در جواب به یکی از طرفداران سریال، این احتمال وجود دارد که بار دیگر شاهد حضور این بازیگر فرانسوی در سریال محبوب Daredevil محصول شبکه نتفلیکس باشیم.

آخرین بار شاهد حضور این کارکتر در سریال Defenders به همراه دیگر شخصیت‌های کمیکی از جمله دردویل، لوک کیج، جسیکا جونز و آیرون فیست بودیم، اما بعد از اتمام این سریال برای مدتی خبر خاصی حول این شخصیت کمیکی در رابطه با حضور او در دیگر سریال‌های دنیای مارول منتشر نشده بود. شما در ادامه می توانید پست مربوطه را مشاهده کنید:

Elektra

اگر من صورت الکترا را در فصل سوم دردویل نبینم باید همین الان فکر کردن درباره خریدن پیتزا برای تماشای فصل جدید را متوقف کنم. دردویل بهتر است که الودی یونگ را به خانه برگردانی. الودی یانگ: پس بیا پیتزا را با هم تقسیم کنیم و فصل سوم دردویل تماشا کنیم.  

لازم به ذکر است که این موضوع به هیچ وجه نمی‌تواند به طور رسمی حضور الکترا در فصل سوم این سریال را تایید کند. حتی این احتمال وجود دارد که یونگ فقط جهت یک شوخی ساده این موضوع را بیان کرده باشد، اما مسلما بازگشت الکترا حتی برای مدت کوتاهی در این مجموعه تلویزیونی کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

الکترا ناچویس (Elektra Natchios)  همواره به عنوان یکی از بهترین شخصیتهای خلق شده توسط فرانک میلر شناخته می‌شود این شخصیت برای اولین بار در سری کمیک Daredevil: 168 در سال ۱۹۸۱ حضور پیدا کرد. الکترا یک نینجا و قاتل بسیار حرفه‌ای است که همواره به سلاح مخصوصش یعنی سای مسلح است. او معشوقه شخصیت دردویل بوده است، اما راه و نحوه زندگی خشن الکترا این دو شخصیت را از یکدیگر جدا کرد. 

فصل سوم سریال دردویل برای پخش از شبکه نتفلیکس در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برنامه ریزی شده است. چارلی کاکس در نقش مت مرداک، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش مگی مرداک، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون و جی علی در نقش راهول ندیم از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال دردویل به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده