نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

معرفی شخصیت بولز آی در تریلر جدید فصل سوم سریال Daredevil

تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده است که در آن شخصیت شرور و منفی بولز‌آی معرفی می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی دیگری از فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) منتشر شده که در آن یک شخصیت شرور و منفی دیگر معرفی شده است. در این تریلر شخصیت دکس معرفی می‌شود که مامور FBI است و او در ادامه لباس دردویل را بر تن می‌کند. او توانایی‌های فوق العاده‌ای دارد که قرار است در توافق با ویلسون فیسک، شخصیت دردویل را از بین ببرد. ویلسون بتل نقش این شخصیت را بر عهده دارد و شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول تایید کرده‌اند که در طول فصل سوم سریال Daredevil قرار است شاهد منشا داستانی شخصیت بولزآی (Bullseye) باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شخصیت بنجامین پویندکستر که با نام لستر هم شناخته می‌شود و لقبش که بولزآی است، توسط نویسنده مارو وولفمن و طراح جان رومیتا، خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۶ در شماره ۱۳۱ کامیک Daredevil معرفی شد. در شماره ۱۸۱ کامیک Daredevil که در سال ۱۹۸۱ منتشر شد، بولزآی ضربه بزرگی را به دردویل زد و شخصیت الکترا را به قتل رساند. حال باید دید که او در طول فصل سوم سریال Daredevil ضربه مشابه‌ای را به مت مورداک خواهد زد یا باید تا تبدیل شدن این شخصیت به بولزآی صبر کرد. همچنین چهار تصویر از شخصیت بولزآی در فصل سوم این سریال نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فصل سوم سریال Daredevil که در ۱۳ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) از شبکه Netflix منتشر شود. چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل در نقش دکس (بولزآی)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده