نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

۲۵ عضو باقی مانده تل تیل گیمز هم اخراج شدند

طبق اطلاعات منتشر‌شده، تل‌تیل گیمز آخرین گروه از نیرو‌های باقی‌مانده خود را هم اخراج کرده است. 

استودیو تل‌تیل گیمز چندی پیش نزدیک به ۲۵۰ نفر از اعضایش را اخراج کرد و تا آستانه تعطیلی پیش رفت. با این حال این استودیو، ۲۵ نفر از نیرو‌هایش را حفظ کرده بود تا روی برخی پروژه‌ها کار کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که همین ۲۵ نفر باقی‌مانده استودیو هم کارشان را از دست داده‌اند و Telltale Games، رسما دیگر همه کارکنانش را اخراج کرده است. 

این خبر، توسط ریچل نوئل، یکی از اعضای این استودیو اعلام شده است. نوئل یکی از ۲۵ نفر باقی‌مانده در استودیو بود که با انتشار توییتی، اعلام کرده که در نهایت این ۲۵ نفر هم اخراج شده‌اند. به هر حال اخراج نیرو‌ها و تعطیلی تل‌تیل گیمز، یکی از خبر‌های ناراحت‌کننده چند وقت اخیر دنیای بازی‌های ویدیویی بود. این استودیو همواره بازی‌هایی فراموش‌نشدنی از سری The Walking Dead گرفته تا آثاری مثل The Wolf Among Us خلق کرده و نقش مهمی در پیش‌برد بازی‌های داستان‌محور داشته است. 

آخرین بازی منتشر‌شده از این استودیو، اپیزود دوم از فصل نهایی بازی The Walking Dead بود که می‌توانید بررسی آن را در زومجی بخوانید. با این حال گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تل‌تیل گیمز قصد دارد تا توسط استودیو‌های دیگر، اپیزود‌های بعدی آخرین فصل این بازی را بسازد هم منتشر شده‌اند اما هنوز، باید منتظر اطلاعات بیش‌تری در این مورد بمانیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده