// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

آپدیت بزرگ بازی The Golf Club 2 به‌زودی منتشر می‌شود

کمپانی توکی گیمز با مشخص کردن تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی شبیه ساز گلف The Golf Club 2 اعلام کرد که در ۲۴ ساعت آینده بازی میزبان یک آپدیت بزرگ خواهد شد.

در اواسط تابستان گذشته، کمپانی توکی گیمز (2K Games) با همکاری دو استودیو اچ‌بی و پی‌جی‌ای تور، بازی شبیه ساز ورزش گلف The Golf Club 2 را برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر کردند. پس از عرضه بازی سازندگان وعده توسعه محتویات دانلودی بیشتر و نسخه فیزیکی این محصول را دادند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از اولین بسته الحاقی این بازی رونمایی کردند که تا ۲۴ ساعت آتی به دست بازیکنان می‌رسد. همچنین توسعه‌دهندگان تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی The Golf Club 2 را نیز مشخص کردند.

باید بدانید که دیسک فیزیکی بازی The Golf Club 2 تنها برای نسخه‌های کنسولی آن در نظر گرفته شده است. محصول یاد شده در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان ماه) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ماه) در نقاط دیگر عرضه می‌شود. در حالی که منتظر عرضه دیسک فیزیکی بازی هستید باید بدانید که به‌زودی یک آپدیت بزرگ نیز برای آن منتشر می‌شود.

آپدیت یاد شده به طور کامل رایگان است و زمین‌ بازی جدیدی را به The Golf Club 2 اضافه می‌کند. تنظیمات جدید شخصی‌سازی به همراه برخی بهبود‌ها از دیگر محتویات این آپدیت به شمار می‌رود. زمین بازی جدیدی با نام Atlantic Beach Country Club معرفی شده است و کاربران می‌توانند آن را در حالت مسابقه‌ای Tour Championship و بخش کریر (PGA Tour Career Mode) تجربه کنند. از طرفی تنظیمات شخصی‌سازی جدید نیز آیتم‌های ظاهری لایسنس شده را به بازی اضافه می‌کند. در انتها سازندگان با آپدیت جدید قصد دارند که ایرادات کوچک بازی را برطرف کنند و عملکرد بازی را بهبود ببخشند.

سازندگان ضمن اعلام خبر امروز همچنین از محتویات بعدی بازی The Golf Club 2 نیز اطلاعاتی منتشر کردند. بسته دانلودی بعدی که در انتهای سال جاری میلادی منتشر می‌شود شامل کفش‌ها، لباس‌ها و عینک‌های کمپانی Under Armour می‌شود. همچنین سازندگان خاطرنشان کردند که با توجه به بازخورد‌ کاربران در انجمن‌ها بازی را به روزرسانی می‌کنند.

جدیدترین آپدیت بازی The Golf Club 2 طی ۲۴ ساعت آتی برای بازی منتشر می‌شود. بازی مذکور هم‌اکنون برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر در دسترس است و نسخه فیزیکی آن نیز در ۲۲ آبان ماه در آمریکای شمالی و در ۲۵ آبان ماه در نقاط دیگر عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از محتویات آپدیت جدید بیندازید.

The Golf Club 2

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده