نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

دومین رویداد Epic Mercenary بازی Assassin's Creed: Odyssey لغو شد

با توجه به پستی که در توییتر رسمی بازی Assassin's Creed: Odyssey منتشر شد، دومین رویداد Epic Mercenary این بازی مثل اولین رویدادش، لغو شده است.

اخیرا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک پست جدید در توییتر بازی Assassin's Creed: Odyssey منتشر شده است که خبر لغو شدن رویدادهای Epic Mercenary بازی را تایید می‌کند؛ پیش از این هم چنین اتفاقی برای بازی افتاده بود و شاهد کنسل شدن اولین رویداد Epic Mercenary آن بودیم.

سازنده‌ی بازی یعنی کمپانی یوبیسافت، چندی پیش اعلام کرد که به‌صورت هفتگی، رویدادهای مختلفی را برای بازی در دسترس قرار خواهد داد که به‌صورت یکی در میان، به جنگ‌های دریایی و زمینی بازی اختصاص خواهد داشت. یوبیسافت برنامه‌ی شروع این رویدادها را هم منتشر کرد و برخلاف بخش Epic Mercenary، اولین رویداد قسمت کشتی‌رانی بازی به‌بهترین شکل ممکن برگزار شد. اولین رویداد Epic Mercenary بازی به قتل کاراکتری با نام Damais اختصاص داشت؛ با کنسل شدن رویداد مذکور، کاربران هیچ‌وقت نتوانستند Damais را پیدا کنند و حالا هم که دومین رویداد Epic Mercenary لغو شده، در صفحه‌ی رسمی بازی درتوییتر چنین پستی را می‌بینیم:

دمایس (Damais) را یادتان است؟ راستش نتوانستیم او را پیدا کنیم؛ پس این هفته هم از رویداد Epic Mercenary خبری نخواهد بود!

سازندگان بازی در ادامه اشاره کردند که روی این موضوع کار خواهند کرد تا در ادامه، دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. هفته‌ی آینده، دومین رویداد کشتی‌رانی بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Assassin's Creed: Odyssey را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده