نویسنده: پیمان مرادی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Cubiti Dash 'n' Dodge؛ یک تجربه رکورد‌زنی اعتیاد‌آور

Cubiti Dash 'n' Dodge، یک بازی آرکید سرگرم کننده است که سرعت عمل بازیکنانش را در انجام واکنش‌های به موقع به چالش می‌کشد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های موبایلی که گیم پلی آن‌ها مبتنی بر سرعت عمل طراحی می‌شوند، معمولاً بازی‌های اعصاب خوردکن و در عین حال به شدت اعتیادآوری از آب در می‌آیند. برای نمونه می‌توان بازی‌های سبک دوندگی بی‌نهایت نظیرِ Subway Surfers را مثال زد؛ در این گونه بازی‌ها، تنها کافی است صدم ثانیه‌ای در واکنش نشان دادن تاخیر داشته باشید تا رکوردی که با زحمت فراوان در بازی کسب کرده‌اید از دست برود. بازی اندروید و آیفون Cubiti Dash 'n' Dodge که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم نیز در زمره‌ی همین بازی‌ها قرار می‌گیرد؛ بازی‌ای که گیم پلی اعصاب خوردکنی دارد اما به محض این که چند مرحله از آن را تجربه کنید معتادش می‌شوید و تا تمام شدن شارژ گوشی‌تان آن را زمین نمی‌گذارید!

بازی Cubiti Dash 'n' Dodge گیم پلی تقریباً ساده‌ای دارد؛ محیط بازی به شکل یک چهار گوش است که خود آن هم از کنار هم قرار گرفتن مربع‌های کوچک‌تر، تشکیل شده است. شما در بازی صاحب یک مکعب هستید که می‌توانید آن را با لمس هر نقطه‌ی دلخواه از صفحه نمایش، به همان نقطه منتقل کنید. هر چند ثانیه یک بار، به صورت رندوم یک یا چندین توپ جنگی، در یکی از خانه‌های محیط بازی ظاهر می‌شوند. این توپ‌ها تنها پس از چند ثانیه از ظاهر شدنشان، ردیف و یا ستونی که در آن قرار گرفته‌اند را منفجر می‌کنند. شما به عنوان بازیکن می‌بایست جوری مکعب خود را در محیط بازی جابه‌جا کنید که در مسیر انفجار این توپ‌ها قرار نگیرد.

گیم پلی بازی را می‌توان به دو بخش مجزای Dash و Dodge تقسیم کرد

گیم پلی بازی Cubiti Dash 'n' Dodge را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد؛ بخش اول که Dash نام دارد یک جور حالت رکوردی است. در این بخش دوربین از بالا به سمت پایین حرکت می‌کند و شما هم مجبور هستید تا همراه با دوربین به جلو بروید. هر چه بیشتر جلو بروید طبیعتاً رکورد بهتری هم از خود بر جای می‌گذارید. در گوشه و کنار محیط بازی، سکه‌هایی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را جمع آوری کنید. در واقع می‌توان گفت که بخش Dash بازی یک جور منبع برای جمع آوری سکه است تا به کمک این سکه‌ها بتوانید وارد بخش دوم بازی که Dodge نام دارد، بشوید. در بخش Dodge برای ورود به هر مرحله می‌بایست تعداد مشخصی سکه را برای باز کردن آن مرحله، پرداخت کنید. در این بخش، بر خلاف بخش Dash دوربین دیگر متحرک نیست و به صورت ثابت روی محیط هر مرحله باقی می‌ماند. هر مرحله از بخش Dodge خود از چند راند تشکیل می‌شود که برای تکمیل آن، می‌بایست تمام راند‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. در هر راند پس از این که چند دقیقه در بازی خود را نگه داشتید، یک کلید طلایی رنگ در محیط بازی ظاهر خواهد شد که با برداشتن آن، وارد راند بعدی می‌شوید. در صورتی که موفق شوید هر مرحله از بخش Dodge را با موفقیت تکمیل کنید، یک صندوقچه را که حاوی یک مکعب جدید است به عنوان پاداش دریافت می‌کنید. مطمئنا پس از گذراندن چند مرحله دوباره سکه‌های‌تان تمام خواهد شد و برای جمع آوری سکه می‌توانید دومرتبه به بخش Dash بازگردید و در آن جا سکه‌های مورد نیازتان را جمع آوری کنید. در مجموع می‌توان گفت که گیم پلی بازی چه در بخش Dash و چه در بخش Dodge آن قدر جذابیت دارد تا لااقل برای مدتی شما را از دانلود یک بازی جدید بی‌نیاز کند.

Cubiti Dash 'n' Dodge، یک بازی آرکید سرگرم کننده است که به واسطه‌ی گیم پلی درگیر کننده‌اش می‌تواند تا مدتی شما را به خود مشغول کند. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. برای دریافت Cubiti Dash 'n' Dodge تنها کافی است تا از طریق لینک‌های زیر به استور مربوط به دستگاه‌تان وارد شوید و آن را به رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cubiti Dash 'n' Dodge


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده