// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

نقشه‌ کامل بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

به‌تازگی یکی از کاربران ردیت تصویری از نقشه‌ی کامل بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرده است که کاربران می‌توانند وسعت این نقشه را مشاهده کنند.

دو روز دیگر بازی Red Dead Redemption 2 برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و حال، طبق جدیدترین اخبار بازی یکی از کاربران ردیت عکسی از نقشه‌ بازی Red Dead Redemption 2 را فاش کرده است که از روی کتاب راهنمای رسمی بازی گرفته شده است.

با توجه به‌تصویر منتشر شده، شاهد محیط‌هایی هستیم که در نسخه‌ی پیشین هم قرار داشتند. اگر به عکس توجه کنید، محیط‌های Flat Iron Lake،‌ Tall Trees و Armadillo به‌خوبی در نقشه‌ی بازی مشاهده می‌شوند. با اینکه مکزیک در بازی Red Dead Redemption 2 حضور ندارد، اما کاربران می‌توانند محیط‌های جدیدی را تجربه کنند. اگر هنوز بازی Red Dead Redemption 2 را دانلود نکرده‌اید، باید بگویم که این بازی روی پلی‌استیشن 4 به ۹۹ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. همچنین ۵۰ گیگابایت فضای خالی اضافه هم نیاز است تا پروسه دانلود و نصب بازی به‌صورت کامل انجام شوند. این در حالی است که کاربران ایکس‌باکس وان تنها به ۱۰۷ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند تا مراحل نصب و دانلود کامل انجام شوند.

نقشه بازی Red Dead Redemption 2

کاربرانی که بازی Red Dead Redemption 2 را پیش خرید کنند، Ardennes War Horse، Outlaw Survival Kit، پول بیشتر در بخش داستانی RDR2 و همچنین مقداری پول در GTA Online را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد نقشه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده