نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

برایان گلیسون، سم کلفلین و چند بازیگر جدید به فصل پنجم سریال Peaky Blinders پیوستند

شبکه BBC حضور بازیگران جدیدی از جمله سم کلفلین و برایان گلیسون در فصل پنجم سریال Peaky Blinders را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) تایید و اعلام شده است. هفته گذشته آنیا تیلور جوی به جمع بازیگران فصل پنجم این سریال اضافه شد. حال شبکه BBC (بی بی سی) ضمن تایید دوباره اضافه شدن این بازیگر، اعلام کرد که سم کلفلین و برایان گلیسون نیز برای بازی در نقش‌های کلیدی و مهم به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Peaky Blinders اضافه شده‌اند. نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز اضافه شده‌اند. با این حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگران در فصل پنجم این سریال منتشر نشده است.

Brian Gleeson

علاوه بر این بازیگران جدید، سیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک و بنجامین زفانایا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در فصل چهارم این سریال نیز شاهد اضافه شدن نام‌های بزرگی مثل آیدان گیلن و آدرین برودی نیز بوده‌ایم. کلفلین سابقه بازی در فیلم Adrift (شناور) و فیلم The Nightingale (بلبل) را در کارنامه خود دارد و گلیسون نیز در فیلم Phantom Thread (رشته خیال) به ایفای نقش پرداخته است. کلفلین گفت:

از زمانی که استیون نایت شروع به نوشتن و ساخت این سریال درخشان کرد، احساس می‌کنم که بیشتر از همیشه امتیاز ویژه‌ای برای دعوت و پیوستن به این سریال داشتم.

Peaky Blinders

گلیسون اضافه کرد:

منتظر شروع کار در گل و لای شمال انگلیس و کار با این بازیگران و تیم تولید استثنایی هستم. فیلمنامه‌ها وحشی و مناسب یک پیکی کلاسیک است.

از اواسط این ماه، فیلمبرداری و تولید فصل پنجم سریال Peaky Blinders آغاز شد و همچنین اولین تصویر رسمی فصل پنجم این سریال مورد انتظار نیز منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور تامی شلبی با بازی سیلین مورفی، بودیم. مانند چهار فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال Peaky Blinders را نیز بر عهده داشته است و فصل پنجم این سریال احتمالا سال آینده از شبکه بی‌بی‌سی وان منتشر خواهد شد. اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۱۹۲۹ و همزمان با بحران مالی جریان دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده