// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

بازی جدید سازندگان سابق Fable معرفی شد

استودیو روگ سان که تیم آن از افراد سابق استودیو لاین هد، سازنده Fable تشکیل شده است از بازی واقعیت مجازی Tin Hearts رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو روگ سان (Rogue Sun) با انتشار تریلری اعلام کرد که اولین پروژه آنها یعنی بازی Tin Hearts ماه آینده میلادی منتشر می‌شود.

Tin Hearts یک بازی واقعیت مجازی معمایی است که در آن وظیفه هدایت کردن سربازان کوچک جادویی به سمت آزادی به شما سپرده می‌شود. با توجه به تریلر منتشر شده، گویا داستان بازی از روایت غم‌انگیزی برخوردار است. گفتنی است که بازی مذکور شامل چندین قسمت داستانی می‌شود.

پیش از عرضه نسخه نهایی، بازی Tin Hearts در قالب نسخه «دسترسی پیش از موعد»‌ یا همان Early Access در اختیار کاربران استیم (پی سی) قرار می‌گیرد. به نقل از صفحه ارلی اکسس تین هارتس، نسخه نهایی بازی شامل سه بخش داستانی (اکت) می‌شود که بخش اول پیش از عرضه نسخه نهایی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. به گفته سازندگان قسمت اول شامل ۳ ساعت گیم پلی می‌شود و حجم هر Act قبل و بعد از انتشار نسخه اصلی، کم و بیش یکسان خواهد بود.

همانند دیگر آثار Early Access، این نسخه با قیمت ارزان‌تری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، اما گفتنی است که هنوز سازندگان از قیمت نسخه ارلی اکسس و همچنین نسخه نهایی اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. همینطور هنوز تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی Tin Hearts مشخص نشده است. به گفته سازندگان، بازی Tin Hearts به مدت ۹ الی ۱۲ ماه در فاز «دسترسی پیش از موعد» باقی می‌ماند.

بازی Tin Hearts قرار است به عنوان اولین محصول استودیو روگ سان عرضه شود. استودیو یاد شده در شهر گیلدفورد واقع در انگلستان تاسیس شده است و نفرات تیم آن از توسعه‌دهندگان سابق لاین هد (Lionhead)، سازنده بازی محبوب و نقش‌ آفرینی Fable، تشکیل شده است. از آثاری که توسعه‌دهندگان این استودیو در آن دست داشته‌اند می‌توان به سری Black and White و همچنین The Movies اشاره کرد. استودیو لاین هد در سال ۲۰۱۶ کار خود را تعطیل کرد و پروژه در حال توسعه آن یعنی Fable Legends نیز لغو شد.

نسخه Early Access بازی Tin Hearts در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان ماه) از طریق Oculus Store برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت و از طریق استیم برای آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر می‌شود و کاربران کامپیوتر می‌توانند آن را تجربه کنند. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در ادامه نگاهی به عروسک‌های جادویی و دنیای این بازی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی جدید سازندگان سابق Fable با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده