نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

ویدیوی جدید فصل سوم سریال Daredevil با محوریت بازگشت ویلسون فیسک

ویدیوی جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil منتشر شده است که علاوه بر تصاویر جدید، در آن در مورد بازگشت ویلسون فیسک صحبت می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) منتشر شده است. در فصل سوم این سریال مورد انتظار که نقدهای بسیار مثبتی را هم از سوی منتقدان دریافت کرده، بار دیگر شاهد بازگشت ویلسون فیسک ملقب به کینگپین با بازی وینسنت دن آفریو، هستیم. حال شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیونی مارول ویدیوی جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil را منتشر کرده‌اند که تمرکز آن روی بازگشت شخصیت ویلسون فیسک است. در این ویدیو شاهد نمایش تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال دردویل هستیم که در کنار آن بازیگران و عوامل سریال نیز در مورد ویلسون فیسک صحبت می‌کنند. در طول ویدیو دن آفریو به‌همراه چارلی کاکس، بازیگر نقش مت مورداک ملقب به دردویل و اریک اولسن، شورانر جدید سریال Daredevil در مورد شخصیت فیسک و بازگشت آن توضیح می‌دهند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اواسط این ماه، شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال Daredevil را منتشر کردند. مدت کوتاهی بعد تریلر کوتاه دیگری از فصل سوم سریال دردویل منتشر شد که تمرکز آن روی معرفی شخصیت بولزآی بود که قرار است منشا داستان این شخصیت را در فصل سوم این سریال مشاهده کنیم. ویلسون بتل نقش بولزآی را در فصل سوم سریال Daredevil بر عهده دارد و او احتمالا در فصل چهارم این سریال در صورت تمدید، باز خواهد گشت.

فصل سوم سریال Daredevil که در ۱۳ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) از شبکه Netflix منتشر شود. چارلی کاکس در نقش دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، جوآن ولی در نقش خواهر مگی (مگی مورداک)، ایمی راتبرگ در نقش مارسی استال، جفری کانتور در نقش میچل الیسون، جی علی در نقش راهول ندیم و ویلسون بتل در نقش دکس (بولزآی)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Daredevil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده