نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

ویلسون بتل به جمع بازیگران فصل سوم سریال Daredevil اضافه شد

شبکه نت فلیکس (Netflix) و مارول (Marvel) از اضافه شدن ویلسون بتل به جمع بازیگران فصل سوم سریال Daredevil خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس از حضور بازیگر دیگری در فصل سوم سریال دردویل (Daredevil) خبر داده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ویلسون بتل، بازیگر سریال Hart of Dixie (هارت آو دیکسی) و سریال The Young and the Restless، به جمع بازیگران فصل سوم سریال Daredevil اضافه شده است. هنوز نام شخصیتی که او قرار است در فصل سوم این سریال بازی کند، اعلام نشده است؛ اما در حال حاضر می‌دانیم که او قرار است نقش یک مامور FBI را در فصل سوم این سریال بازی کند که نقش مهمی در درگیری بین مت مورداک و ویلسون فیسک خواهد داشت.

توضیحات نقش بتل در فصل سوم سریال Daredevil، گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور شخصیت شرور و منفی استنلی کارتر ملقب به Sin-Eater را در فصل سوم این سریال افزایش داده است. با این حال، بتل ممکن است نقش هر شخصیت دیگری را در فصل سوم این سریال بازی کند و این تنها یک گمانه زنی است. همچنین این احتمال وجود دارد که این مامور FBI که بتل قرار است نقش آن را در فصل سوم سریال Daredevil بازی کند، در دنیای کامیک مارول وجود خارجی نداشته و یک شخصیت کاملا جدید باشد.

Sin-Eater

در حال حاضر تنها بازگشت چارلی کاکس در نقش دردویل و دن آفریو در نقش ویلسون فیسک، در فصل سوم سریال Daredevil تایید شده است، اما انتظار می‌رود که در فصل سوم این سریال شاهد بازگشت بازیگران دیگری از جمله دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، رزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، الودی یونگ در نقش الکترا، رویس جانسون در نقش برت ماهونی و جفری کانتور در نقش میچل الیسون، نیز باشیم. هنوز تاریخی برای انتشار فصل سوم سریال Daredevil اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که به‌زودی فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال آغاز شود.

همچنین ماه گذشته، مارول اعلام کرد که سازنده جدیدی برای ساخت فصل سوم سریال Daredevil استخدام کرده است. اریک اولسن، نویسنده سریال‌هایی چون Unforgettable، کماندار (Arrow) و مردی در قلعه بالا (The Man in the High Castle)، ساخت فصل سوم سریال Daredevil را بر عهده گرفته و جانشین داگ پتری و مارکو رامیرز، سازندگان فصل دوم این سریال، شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده