نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Sudden Strike 4 میزبان محتوای اضافی جدیدی شد

کمپانی کالیپسو اعلام کرد که چپتر جدید بازی Sudden Strike 4 در دسترس بازیکنان ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفته است و شامل مینی کمپین‌های جدید، بیش از ۳۰ وسیله نقلیه، پنج فرمانده تازه و موارد دیگری است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کالیپسو مدیا از انتشار چپتر جدید بازی استراتژی Sudden Strike 4 خبر داده است که با نام Africa – Desert War شناخته می‌شود و وقایع آن بر اساس نبردهای برجسته جنگ جهانی در افریقای شمالی پی‌ریزی شده است.

این محتوای اضافی شامل دو مینی کمپین کاملا جدید با مجموعا شش ماموریت تک‌نفره تازه است. یکی از این کمپین‌ها اَکسیس نام دارد که در آن بازیکنان کنترل ارتش ایتالیا را بر عهده می‌گیرند و باید به منظور گرفتن منطقه «سیدی برانی» در خاک مصر پیش‌روی کنند، کنترل بندر شهر طُبرُق را به دست آورند و در نهایت از گذرگاه القصرین تونس عبور کنند.

در جریان کمپین Allied نیز بازیکنان در «عملیات قطب‌نما» (Operation Compass) شرکت خواهند کرد و تلاش می‌کنند تا دهکده‌ای از سیدی برانی را باری دیگر به تسخیر خود در آورند، خطوط دفاعی آلمانی‌ها را در نبرد مارت بشکنند و ماموریت‌های دیگری را به اتمام برسانند.

در کنار این کمیپن‌ها، بازیکنان می‌توانند از میان پنج فرمانده مختلف یکی را به دلخواه انتخاب و در نبردها شرکت کنند. همچنین محتوای Africa – Desert War دارای بیش از ۳۰ وسیله نقلیه جدید است که از میان آن‌ها می‌توان به کامیون‌های پزشکی تازه، یک نابودگر تانک با نام Marder II و توپخانه خودکششی British Bishop SPG اشاره کرد.

در حال حاضر چپتر جدید بازی Sudden Strike 4 برای کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان در دسترس است و در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) شاهد انتشار آن برای کاربران اروپایی پلی استیشن 4 خواهیم بود. شما می‌توانید تصاویر جدید محتوای Africa – Desert War را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Sudden Strike 4


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده