نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲

بازیگر سریال American Horror Story به جمع بازیگران سریال جدید نتفلیکس پیوست

به‌تازگی اعلام شده که اما رابرتس بازیگر سریال American Horror Story، به تیم بازیگری سریال درام Spinning Out شبکه نتفلیکس پیوسته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اما رابرتس بازیگر سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) و فیلم We're the Millers (ما میلرها هستیم) به‌تازگی به تیم بازیگری سریال Spinning Out پیوسته و قرار است در این مجموعه‌ی درام جدید شبکه نتفلیکس به ایفای نقش بپردازد. این سرویس استریم محبوب تا به این لحظه، ساخت ۱۰ قسمت از این مجموعه را در دستور کار خود قرار داده است. این مجموعه توسط سامانتا استراتون، نویسنده چند قسمت از سریال Mr. Mercedes (آقای مرسدس) خلق شده است.

رابرتس قرار است در این مجموعه نقش کت بیکر را ایفا کند؛ یک اسکیت سوار پیشرفته و سطح بالای تنها، که قصد دارد بعد از رخ دادن یک اتفاق ناخوشایند در مسیر رقابتی‌ای که طی می‌کرد، اسکیت‌های خود را کنار بگذارد و مسیر دیگری را از سر بگیرد. در برهه‌ای از زمان، کت یک فرصت را برای ادامه دادن کار حرفه‌ای خود به عنوان یک اسکیت سوار به همراه یک همکار پسرِ بد به‌دست می‌آورد. با رخ دادن این اتفاق، کت در معرض فاش شدن یک راز بسیار مهم قرار می‌گیرد که باید به هر طریقی آن را پنهان نگه دارد، در غیر این صورت این راز می‌تواند کل زندگی‌اش را نابود کند. چه روی یخ و چه در حالت عادی، کت و همراه جدیدش، باید با فرصت‌های دشواری روبه‌رو شوند، آسیب‌هایی را که به روح و جسم‌شان وارد می‌شود تحمل کنند، در مسائل مالی از خود گذشتگی کنند و حتی در راه رسیدن به رویای المپیکی خودشان دچار شکستگی‌های روحی شوند.

سامانتا استراتون علاوه بر خلق این مجموعه، به همراه لارا اولسن تهیه کننده اجرایی سریال Lara Olsen و همچنین سریال Free Rein، به عنوان شورانر و تهیه کننده اجرایی در تولید این سریال با شبکه Netflix همکاری می‌کنند. توری تانیل و جابی هارولد هم از طرف کمپانی سیف هاوس پیکچرز (Safehouse Pictures) به عنوان تهیه کننده اجرایی در این تیم ظاهر می‌شوند.

اما رابرتس در حال حاضر در فصل هشتم سریال داستان ترسناک آمریکایی، اثر جدید رایان مورفی که Apocalypse (آپوکالیپس)‌ نام دارد و در شبکه FX پخش می‌شود، حضور دارد و به ایفای نقش می‌پردازد. این بازیگر جوان، در رزومه‌ی خود آثار دیگری هم همچون فیلم Who We Are Now (ما الان چه کسی هستیم)، فیلم In a Relationship (در یک رابطه)، فیلم Nerve (عصب) و فیلم ما میلرها هستیم دارد. علاوه بر این موضوع، به‌تازگی به طور رسمی اعلام شده که اما رابرتس قرار است در انیمیشن سینمایی جدید کمپانی STXfilms یعنی انیمیشن UglyDolls (عروسک‌های زشت) حضور داشته باشد و صداپیشگی شخصیت Wedgehead را انجام دهد. علاوه بر اما رابرتس، هنرمندان دیگری هم مانند کلی کلارکسون و بلیک شلتون حضور دارند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده