نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴

Assassin’s Creed Odyssey و ثبت بیش‌ترین فروش هفته اول در بین نسخه‌های نسل هشتمی مجموعه

کمپانی یوبی‌سافت، اعلام کرده که بازی Assassin’s Creed Odyssey، بیش‌ترین میزان فروش هفته اول را در بین نسخه‌های نسل هشتمی مجموعه داشته است. 

Assassin’s Creed Odyssey چندی پیش منتشر شد و در آن، به ماجراجویی در یونان باستان پرداختیم. این بازی، با المان‌های نقش آفرینی غنی و یک سری ویژگی‌های جدید دیگر، توانست نمره‌های خوبی دریافت کند و خیلی‌ها، آن را یک نوع بازگشت مجموعه اسسینز کرید به روز‌های اوج می‌دانند. حال، به نظر می‌رسد که همین کیفیت بالای بازی، باعث شده تا این اثر از حیف فروش هم شرایط خوبی داشته باشد و یوبی سافت، در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام کرده که Assassin’s Creed Odyssey، بیش‌ترین میزان فروش هفته اول را در بین نسخه‌های نسل هشتمی اسسینز کرید داشته است. 

جفری ساردین، مدیر ارشد بخش فروش و بازاریابی Ubisoft، ضمن اعلام این خبر، یک بیانیه هم منتشر کرد که به‌شرح زیر است:

ما از کیفیت بالای بازی Assassin’s Creed Odyssey احساس غرور می‌کنیم و بسیار خوشحال هستیم که بازی، استقبال خوب منتقدین و گیمر‌ها را در پی داشته است. با توجه به این استقبال عالی و البته کیفیت بالای بازی، ما انتظار داریم که Assassin’s Creed Odyssey، یکی از بهترین عملکرد‌ها را از حیث فروش در بین نسخه‌های مجموعه داشته باشد و موفقیت‌های بازی در زمان عرضه، تنها یک نوع آغاز برای مسیری طولانی هستند که این بازی در پیش دارد. ما محتویات مختلفی را برای این بازی در نظر گرفته‌ایم که باعث خواهند شد بازیکنان بیش‌تری در طولانی‌مدت درگیر آن شوند و بتوانند از گشت و گذار در دنیای زیبایی آن لذت ببرند. 

بدون شک کیفیت بالای بازی، نقش زیادی در موفقیت‌های آن داشته است؛ کیفیتی که زومجی هم در بررسی بازی Assassin’s Creed Odyssey به آن اشاره کرد. در این بررسی نمره ۸.۵ را برای این بازی در نظر گرفتیم و خلاصه آن به شرح زیر است:

یوبی‌سافت کبک، توانسته با الهام از ویژگی‌های مثبت اساسینز کرید اوریجینز و اضافه کردن ویژگی انتخاب دیالوگ و تغییرات مثبت در گیم‌پلی بازی، اوریجینزی کامل‌تر،‌ بهتر و کم‌باگ‌تر را منتشر کند. اودیسی چه در بخش داستانی با پایان‌های مختلف، موجودات اساطیری و انواع و اقسام دشمنان شما را غافلگیر می‌کند و هرچند دوربین اعصاب خردکن و باگ‌های گاه‌ و بی‌گاه دارد، اما بی‌شک یکی از بهترین‌های اساسینز کریدهایی محسوب می‌شود که تا کنون منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده