نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵

تاریخ انتشار جدید بازی Age Of Empires: Definitive Edition اعلام شد

کمپانی مایکروسافت در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار جدید بازی Age Of Empires: Definitive Edition را اعلام کرد.

بازی Age Of Empires: Definitive Edition که در واقع نسخه بهبود‌یافته اولین نسخه از سری Age Of Empires است، قرار بود در تاریخ ۲۷ مهر منتشر شود که چند روز مانده به انتشار، توسط مایکروسافت تا تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۸ تاخیر خورد. حال این شرکت در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار جدید Age Of Empires: Definitive Edition را اعلام کرده و این بازی در تاریخ ۱ اسفند برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

Age Of Empires: Definitive Edition در مقایسه با نسخه اصلی، از لحاظ صوتی و بصری پیشرفت زیادی داشته و بسیاری از بخش‌های آن از نو طراحی شده‌اند. از طرف دیگر، این بازی از حالت چندنفره آنلاین هم پشتیبانی می‌کند و البته با استفاده از اتصال LAN هم می‌توان آن را به صورت چندنفره تجربه کرد.

به‌علاوه در بخش داستانی بازی Age Of Empires: Definitive Edition، پیش از آغاز هر مرحله شاهد روایت صوتی وقایع آن مرحله خواهیم بود که در نسخه اصلی این ویژگی وجود نداشت و همچنین سازندگان، یک موسیقی کاملا جدید هم برای بازی ساخته‌اند. امکان ساخت مراحل با استفاده از ادیتور بازی و به اشتراک گذاری آن‌ها، رابط کاربری جدید و تغییراتی در گیم‌پلی که البته به هسته اصلی آن آسیبی وارد نمی‌کنند هم از دیگر ویژگی‌های بازی Age Of Empires: Definitive Edition هستند.

به هر حال Age Of Empires: Definitive Edition قرار است در تاریخ ۱ اسفند با قیمت ۲۰ دلار منتشر شود. علاوه بر این، مایکروسافت نسخه‌های بهبود‌یافته Age Of Empires II و Age Of Empires III را هم منتشر خواهد کرد و همچنین نسخه جدید این بازی یعنی Age Of Empires IV را هم معرفی کرده که البته هیچ‌یک از این آثار، تاریخ انتشار مشخصی ندارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده