// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Golden Axe به رایگان برای آیفون و اندروید منتشر شد

کمپانی سگا بازی Golden Axe را به رایگان از طریق سرویس SEGA Forever برای دستگاه‌های آیفون و اندروید منتشر کرد.

چندی پیش کمپانی سگا با توسعه نرم‌‌افزاری با نام SEGA Forever به کاربران اجازه داد که بازی‌های قدیمی کنسول مستر سیستم، جنسیس، مگا داریو، گیم گیر، ساترن و دریم‌کست را به صورت رایگان روی پلتفرم‌های اندروید و آیفون تجربه کنند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی سگا اعلام کرد که هم‌اکنون کاربران می‌توانند بازی Golden Axe را به طور رایگان از طریق همین سرویس تجربه کنند.

پس از راه‌اندازی سرویس SEGA Forver روی دستگاه‌های موبایل، بازی‌های این نرم‌افزار در معرض حمله منتقدان قرار گرفت و به نظر می‌رسید که بازی‌های آن از مشکلاتی در بخش کنترلر‌ها، صدا و فریم رنج می‌برد. با این حال به نظر می‌رسد که سازندگان شبیه‌ساز بازی‌های این سرویس را به طور اساسی بهبود داده‌اند، طوری که چندی پیش شاهد انتشار بازی Ristar بودیم و توانستیم بهبود‌های آن را مشاهده کنیم.

golden axe

مجموعه بازی‌های Golden Axe یکی از محبوب‌ترین سری ‌بازی‌های سگا به شما می‌رود. آخرین نسخه از این مجموعه مربوط به بازی Golden Axe: Beast Rider می‌شود که در سال ۲۰۰۸ میلادی منتشر شد و از ضعف‌های جدی برخوردار بود.

کاربران هم اکنون می‌توانند اپلیکیشن SEGA Forvere را از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی دانلود کنند و بازی Golden Axe را به رایگان تجربه کنند. البته گفتنی است که در این نرم‌افزار شاهد تبلیغاتی از سوی سگا در حین بازی خواهید بود که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای آنها را متوقف کنید. همینطور کاربرانی که نسخه آیفون این بازی را پیش‌تر به طور جداگانه روی آیفون خریداری کرده بودند می‌توانند نسخه کامل و بدون تبلیغ آن را به رایگان روی سرویس مذکور تجربه کنند.

برای اطلاع از بازی‌های پیشین سرویس SEGA Forever می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده