// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Jack Party Pack 4 به‌ زودی برای پی سی و کنسول ها منتشر می‌ شود

کمپانی JackBox Games اعلام کرد که ماه جاری بازی گروهی و دورهمی The Jack Party Pack 4 به کنسول ها و پی سی راه پیدا می‌کند.

کمپانی جک‌باکس گیمز (JackBox Games) در طی چند سال اخیر بازی‌های گروهی و مفرحی را برای تمامی سنین منتشر کرده‌ است. آخرین پروژه آنها یعنی بازی The Jack Party Pack 4 قرار است در هفته‌های آتی در دسترس طرفداران قرار بگیرد.

سازندگان اعلام کردند که بازی The Jack Party 4 ماه جاری در تاریخ‌های مختلف به پلتفرم‌ها راه پیدا می‌کند. بر این اساس بازی مذکور برای راه‌یابی برای پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۵ مهر ماه (۱۷ اکتبر)، برای Apple TV (فقط نسل چهارم) در تاریخ ۲۶ مهر ماه، برای نینتندو سوییچ، پی سی، مک، پلتفرم Android TV، پلتفرم Amazon Fire TV و پلتفرم Nvidia Shield در تاریخ ۲۷ مهر ماه برنامه‌ریزی شده است. در انتها در تاریخ ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) این بازی به کنسول ایکس‌ باکس وان راه پیدا می‌کند.

The Jackbox Party Pack 4 تعداد ۵ بازی گروهی را در خود جای داده است که می‌تواند برای تمامی اعضای خانواده سرگرم کننده باشد. در ادامه می‌‌توانید نام این بازی‌ها را مشاده کنید و از محتوای آن با خبر شوید:

  • بازی  Figgage 3: نسخه سوم همین مجموعه که یک روند بلوف را در خود جای داده است و سوال‌های جدید را ضمیمه خود کرده است. این بازی از ۲ الی ۸ نفر را پشتیبانی می‌کند. حالت جدیدی نیز در این بازی اضافه شده است که Enough About You نام دارد که کاربران در مورد حقایق کاربران دیگر حدس می‌زنند. کاربران می‌توانند با تشکیل گروهی از ۳ الی ۸ نفر به تجربه این حالت بپردازند
  • بازی Survive the Internet: دیدگاهی را که دوست‌تان در این حالت اعمال کرده است باید به طور طنزآمیزی تغییر دهید (۳ الی ۸ کاربر)
  • بازی Monster Seeking Monster:‌ در این حالت با قرار گذاشتن با هیولاهای دیگر به ملاقات با آنها می‌روید و با استفاده از قدرت‌های ویژه به مذاکره با آنها می‌پردازید (۳ الی ۷ کاربر)
  • بازی  Bracketeering: در این حالت کاربران روی مذاکرات احمقانه شرط‌‌بندی می‌کنند (۳ الی ۱۶ کاربر)
  • بازی Civic Doodle:‌ نقاشی‌های روی دیوار شهر‌ خود را بهبود دهید و با دوستا‌ن‌تان در این مسابقه هنری به رقابت بپردازید (۳ الی ۸ کاربر)


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده