// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek

بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek یک اثر بسیار ساده و در عین حال بسیار هنری است که مخاطب را تا آخرین لحظه غرق خود می‌کند.

وقتی صحبت از بازی‌های موبایل می‌شود، همگی دوست داریم بازی‌هایی را تجربه کنیم که از پایان خاصی برخوردار نیستند و اگر دارای بخش تک نفره باشند، آن قدر طولانی و چالش برانگیز هستند که بتوانند روزها و ساعت‌ها ما را سرگرم کند. در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ معرفی بازی می‌رویم که تنها محتویات آن بخش داستانی است و نهایت وقت شما را چهار ساعت خواهد گرفت. بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek در نگاه اول یک اثر فوق ساده است که در کمترین زمان به پایان می‌رسد اما، رفته رفته با پیش روی در خط داستان و دیدن دنیای بازی، می‌بینید که در کنار سادگی، خلاقیت و هنر، از سر و روی بازی می‌بارد.

بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek

داستان بازی از همان فرمول ساده نجات دنیا استفاده می‌کند

تا به حال بازی‌های زیادی بر پایه نجات دنیا ساخته شده‌اند. بازی اندروید و آیفون Uri: The Sprout of Lotus Creek نیز دارای داستانی مشابه است. این بازی موبایل روایت‌گر داستان دخترکی به نام اوری است که پس از خواب عجیب و غریبی که می‌بیند، شبانه از خانه خود فرار کرده و برای نجات دنیا، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. از نظر گیم‌پلی، بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek دارای المان‌هایی ساده است. به عبارتی بازی از چند ویژگی مختلف برخوردار است که هرکدام از آن‌ها، رفته رفته در دسترس شما قرار خواهند گرفت و از طریق آن‌ها می‌توانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. برای مثال در اول کار یک آیتم شبیه به یک نردبان را در اختیار دارید که از طریق آن می‌توانید فاصله بین دو پشت بام را از بین برده و عبور کنید. از آن‌جایی که با یک بازی معمایی روبه‌رو هستید، این ویژگی‌ها در حل معماها نیز به کمک شما می‌آیند.

ویژگی‌های شما در بازی شدیدا خلاقانه و جالب کار شده‌اند

برای مثال در یکی از مراحل بازی اوری باید از میان یک مامور امنیتی عبور کرده و یک آیتم مخصوص را بردارد. از این‌رو از طریق یکی از ویژگی‌های خود که شبیه به یک قفل عمل می‌کند، می‌توانید شخص مورد نظر را در قسمتی خاص از محیط گیر بیاندازید و در ادامه، آیتم مورد نظر را برداشته و به راه خود ادامه بدهید. بازی اندروید و آیفون Uri: The Sprout of Lotus Creek دارای ۶ مرحله مختلف و مجزا است که در ابتدا با خود می‌گویید تمام کردن این مراحل کاری ندارد! نکته قضیه دقیقا اینجا است که پشت سر گذاشتن مراحل بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek نیازمند حل کردن پازل‌های مختلف است و این معماها به قدری خوب طراحی شده‌اند که بعضی از آن‌ها امکان دارد شما را چند دقیقه‌ای سرگرم خود کند.

بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek

اما می‌رسیم به بخشی که بازی Uri: The Sprout of Lotus Creek در آن یک سر و گردن از سایر بازی‌های موبایل بالاتر است و آن بخش چیزی جز موسیقی نیست. موسیقی بازی به قدری زیبا و هنری کار شده که دوست دارید مدام به آن گوش بدهید. درآخر بازی موبایل Uri: The Sprout of Lotus Creek تجربه‌ای کوتاه اما ناب و متفاوت است که برای چند ساعت هم که شده می‌تواند شما را شدیدا سرگرم کرده و حال و هوای‌اتان را حسابی عوض کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Uri: The Sprout of Lotus Creek


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده