// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

جوزف گوردون لویت در فیلم Star Wars: The Last Jedi نقش کوتاهی را ایفا می کند

جوزف گوردون لویت٬ در فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به کارگردانی رایان جانسون٬ نقشی کوتاه و مرموزی را ایفا می‌کند.

رایان جانسون، کارگردان هشتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان تحت عنوان جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) که در حال حاضر در تور تبلیغاتی فیلم در ژاپن حضور دارد، طی یک نشست مطبوعاتی از حضور جوزف گوردون لویت در این اثر، در نقشی کوتاه و مرموز خبر داد. البته شاید انتشار این خبر برای بسیاری از طرفداران جانسون، چندان غافلگیر کننده نبوده باشد چرا که گوردون لویت پیش از این نیز در هر سه اثر سینمایی این کارگردان، بریک (Brick)، برادران بلوم (The Brothers Bloom) و لوپر (Looper) به ایفای نقش پرداخته بود.

از آنجایی که جانسون اعلام کرده که تماشاگران می‌توانند صدای گوردون لویت را در صحنه‌هایی از فیلم بشنوند پس او یا به عنوان صداپیشه‌ی یکی از موجودات بیگانه‌ی داستان در فیلم حضور خواهد داشت یا نقشی را ایفا خواهد کرد که چهره‌ی وی در آن نمایان نباشد. مانند نقشی که سایمون پگ در جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) ایفا می‌کرد. احتمال این نیز وجود دارد که او در نقش یک استورم تروپر ظاهر شود. گرت ادواردز، کارگردان فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، تام هاردی به همراه شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، از جمله کسانی هستند که در جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) نقش تعدادی از استورم تروپرها را ایفا کرده‌اند.

Joseph Gordon-Levitt

گوردون لویت و جانسون در پشت صحنه فیلم Looper

Joseph Gordon-Levitt

گوردون لویت در افتتاحیه فیلم Star Wars: The Force Awakens در لس آنجلس

گوردون لویت ۳۶ ساله که سال گذشته در فیلم اسنودن (Snowden) به کارگردانی الیور استون، نقش ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و افشاگر مشهور اسناد فوق سری آمریکا را ایفا کرده بود، در جدیدترین اثر خود در فیلم K Troop در نقش لوئیس مریل ظاهر خواهد شد که در قرن نوزدهم میلادی پس از اتمام جنگ‌های داخلی آمریکا، در کارولینای جنوبی به مقابله با اقدامات نژادپرستانه‌ی تشکیلات کو کلاکس کلان که در آن زمان به تازگی شکل گرفته بودند پرداخت. او همچنین علاوه بر بازی در فیلم موزیکال Wingmen، کارگردانی این اثر را نیز بر عهده خواهد گرفت.

جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) طبق برنامه ریزی‌ها در تاریخ پانزدهم دسامبر (۲۴  آذر) سال جاری به نمایش عمومی درخواهد آمد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده