نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

جیمز گان از اسپین آف احتمالی فیلم Guardians of the Galaxy می گوید

جیمز گان در مصاحبه جدید خود در مورد احتمال ساخت یک فیلم فرعی براساس فیلم Guardians of the Galaxy خبر داد.

مدتی پیش بود که وین دیزل از علاقه خود برای ساخت فیلمی مستقل از مجموعه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) با محوریت دو شخصیت گروت و راکت، خبر داده بود. حال جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy در مورد امکان و احتمال ساخت فیلم فرعی این مجموعه صحبت کرده است، اما خبری از ساخت فیلم مستقل گروت و راکت در صحبت‌های او نیست.

ادامه این خبر می‌تواند بخش‌هایی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را برای شما فاش کند.

در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، گان توضیح داد که او علاقه دارد تا فیلمی مستقل براساس گروه روجرز (Ravagers) ساخته و منتشر شود. این گروه را برای مدت کوتاهی در میانه و اواخر فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) مشاهده کردیم که رهبری آن بر عهده استاکر اوگرد (Stakar Ogord) ملقب به استارهاوک (Starhawk) با بازی سیلوستر استالونه، بوده است. اعضای گروه روجرز در واقع اعضای اصلی گروه نگهبانان کهکشان نیز بوده‌اند. اولین کامیک Guardians of the Galaxy در سال ۱۹۶۹ منتشر شد، اما در سال ۲۰۰۸ اعضای این گروه کاملا تغییر کرد. گان در ادامه گفت:

همیشه بحث و صحبت در مورد گروه روجرز وجود دارد. فیلم The Ravagers می‌تواند فیلم فرعی نگهبانان کهکشان باشد. این امکان همیشه وجود خواهد داشت و من برای ساخت و تماشای این فیلم هیجان زده خواهم بود.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

این برای اولین‌بار است که گان به ساخت فیلمی براساس گروه روجرز اشاره کرده و نام The Ravagers را برای آن تعیین می‌کند، اما گان پیش از این نیز از علاقه خود برای حضور بیشتر و پر رنگ‌تر این گروه در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده بود. او در یک مصاحبه ویدیویی به IGN گفته بود:

من قطعا دوست دارم که ببینم گروه روجرز کار خود را در دنیای سینمایی مارول ادامه خواهند داد. من فکر می‌کنم که چیزهای بیشتری از تصاویر پس از پایان فیلم از این گروه وجود دارد و می‌توان به آن پرداخت. این چیزهایی هست که ما می‌خواهیم در آینده نیز ادامه پیدا کند.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

در اسفند سال گذشته، گان از ساخت فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) خبر داد و در فروردین امسال اعلام کرد که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. همچنین طبق شایعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید این فیلم احتمالا از تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و در این فیلم شاهد حضور آدام وارلاک نیز خواهیم بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده