نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

نقش سیلوستر استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 فاش شد

سرانجام نقش سیلوستر استالونه در فیلم مورد انتظار نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) فاش شد.

ادامه این مطلب می‌تواند بخش‌هایی از داستان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را برای شما فاش کند.

ماه گذشته، مارول حضور سیلوستر استالونه به همراه مایکل روزنبام را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 رسما تایید کرد. با این حال، تاکنون نقش این دو بازیگر در این فیلم اعلام نشده است، اما جیمز گان، کارگردان این فیلم، تایید کرد که نقش این دو بازیگر در دنیای سینمایی مارول بسیار مهم خواهد بود و این دو به نوعی به یکدیگر مرتبط هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نقش استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 فاش شده است. به تازگی این فیلم برای منتقدان و برخی از طرفداران، نمایش داده شده که با واکنش بسیار مثبت آن‌ها نیز همراه بوده است. طبق گفته کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 دارای پنج صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود که در یکی از آن‌ها استالونه حضور دارد.

استالونه ایفاگر نقش استاکر اوگرد (Stakar Ogord) که بیشتر آن را با نام استارهاوک (Starhawk) می‌شناسیم، در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 بوده است. پیش از این شایعه شده بود، استالونه در این فیلم نقش استارهاوک را بر عهده دارد که یکی از قدیمی‌ترین اعضای گروه روجرز (Ravagers) به رهبری یوندو است. با توجه به صحبت‌های کسانی که فیلم را تماشا کرده‌اند، او در این فیلم عضو گروه Ravager است، اما رابطه بسیار پیچیده و پر تنشی با یوندو دارد و حتی استار لرد نیز از وجود این شخصیت آگاه بوده است. طبق توصیف این صحنه از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2:

استاکر سال‌ها قبل یوندو را برای انجام یک کار اشتباه تبعید کرده بود. حال پس از حدود ۲۰ سال، این دو هم دیگر را دوباره ملاقات می‌کنند. این دو یکدیگر را دوباره در مکانی به نام لوتوس آهنی (Iron Lotus) که هر یک از اعضای گروه Ravager به آنجا رفته کشته شده است، ملاقات خواهند کرد. پس از یک رویارویی پر تنش و پیچیده که مثل یک رابطه پدر/پسری به نظر می‌رسد، سرنوشت دوباره یوندو و استارهاوک را پیش هم بازگردانده است.

Starhawk Marvel

با این حال، هنوز نقش روزنبام در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 مشخص نشده است. اما اگر داستان استاکر اقتباسی از Quasar باشد، احتمالا روزنبام نقش یکی از این شخصیت‌ها را بر عهده دارد. با این وجود انتظار می‌رود استارهاوک حضور پررنگی را در دنیای سینمایی مارول داشته باشد. او یکی از اعضای قدیمی گروه نگهبانان کهکشان است و پیش بینی می‌شود حضور پررنگی را نیز در فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians Of The Galaxy 3) داشته باشد. همچنین فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به گذشته نیز خواهد رفت که در آن پیتر کوئیل را همراه با مردیت کوئیل، مادر وی، مشاهده می‌کنیم. بنابراین، لورا هادوک نیز حضور کوتاهی را دوباره در این فیلم خواهد داشت.

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل/ استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا، کریس سالیوان در نقش تیسرفیس و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برنامه‌ ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده