نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

اطلاعات جدیدی از فیلم Space Jam 2 منتشر شد

جاستین لین در مصاحبه جدید خود اطلاعات تازه‌ای را از فیلم هرج و مرج فضایی ۲ (Space Jam 2) به اشتراک گذاشته است.

در سال ۲۰۱۴ بود که ساخت فیلم Space Jam 2 توسط کمپانی برادران وارنر رسما تایید و اعلام شد. گفته می‌شود جاستین لین قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که او عجله‌ای برای ساخت و اکران این فیلم ندارد. در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی سریال S.W.A.T از شبکه CBS در مراسم انجمن منتقدان تلویزیون، لین توضیحاتی در مورد این فیلم به IGN ارائه داد. او تهیه‌کننده اجرایی سریال S.W.A.T است. لین گفت:

من از کمپانی برادران وارنر یک فضای مناسب و زمان کافی خواسته‌ام تا بتوانم ایده‌های مناسب برای ساخت یک دنباله را کشف و بررسی کنم و این چیزی است که ما تا به حال انجام داده‌ایم.

پس از بررسی چند برنامه مختلف برای ساخت دنباله فیلم هرج و مرج فضایی (Space Jam) توسط کمپانی برادران وارنر، لین در ماه می سال ۲۰۱۶ رسما به این پروژه اضافه شده است. او در ادامه گفت که چند چالش اصلی هنوز وجود دارد و او در تولید این فیلم، بخشی از فرآیند کشف و حل این مشکلات و چالش‌ها است. لین گفت:

ما بازیگرانی را خواهیم داشت که ورزشکاران حرفه‌ای نیز هستند. بنابراین، برنامه کاری سختی پیش رو داریم.

Justin Lin

پس از آن، از لین در مورد حضور لبران جیمز در فیلم Space Jam 2 سوال پرسیده شد. گفته می‌شود جیمز قرار است جانشین مایکل جردن به عنوان ستاره اصلی فیلم شود. جردن ستاره اصلی فیلم Space Jam بود. لین گفت:

من واقعا می‌خواهم در این ژانر کار و آن را تجربه کنم، اما برای انجام این کار من نیاز به مقدار زمان مناسبی دارم. بنابراین یک چالش لجستیکی وجود دارد، اما همچنین ایده‌های خلاقانه‌ای برای ساخت یک دنباله پس از ۲۰ سال با بازیگران جدید و مسائل دیگر وجود دارد. بنابراین من احساس می‌کنم که این فیلم را می‌توان با ایده‌های مختلفی ساخت و ما قصد داریم که این کار را انجام بدهیم و هر روز به ساخت آن نزدیک‌تر می‌شویم.

در ادامه از لین در مورد دیگر بازیگران فیلم Space Jam 2 که قرار است جیمز را در این فیلم همراهی کنند و قابل مقایسه با بیل مری باشند، سوال پرسیده شد. او گفت که انتخاب دیگر بازیگران اصلی نباید مساله‌ای باشد. لین گفت:

بسیاری از ورزشکاران و همچنین طرفداران فیلم Space Jam در این فیلم حضور خواهند داشت. من فقط به آن‌ها سر خواهم زد و همه آن‌ها داوطلبانه در فیلم حضور خواهند داشت. 

Fast Five

لین در ادامه گفت که صرف نظر از اینکه تیم شرور The Monstars در فیلم Space Jam 2 بازخواهد گشت یا خیر، زمان خود را صرف گذر از تکرارهای مختلف می‌کند و فیلم داستان مناسبی برای روایت پیدا خواهد کرد. پیش از این، جو پیتکا، کارگردان فیلم Space Jam گفته بود که دنباله این فیلم محکوم به شکست است. علاوه بر این، مایکل جردن در مصاحبه دیگری گفته بود که اعتقاد دارد بلیک گریفین باید ستاره فیلم Space Jam 2 باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده