نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

لبران جیمز احتمالا بازیگر اصلی فیلم Space Jam 2 خواهد بود

حدود دو دهه پیش فیلم هرج و مرج فضایی (Space Jam)، با بازی مایکل جردن، ستاره آن روزهای بسکتبال NBA، ساخته و اکران شد. حال کمپانی برادران وارنر تصمیم به ساخت ادامه این فیلم گرفته که احتمالا لبران جیمز بازیگر اصلی آن خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

سرانجام کمپانی برادران وارنر تصمیم به ساخت ادامه فیلم هرج و مرج فضایی گرفته که قسمت قبلی آن در سال ۱۹۹۶ ساخته و اکران شد. طبق گزارشی که The Hollywood Reporter منتشر کرده است، جاستین لین (Justin Lin)، کارگردان مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious)، به عنوان کارگردان این فیلم و لبران جیمز، ستاره این روزهای بسکتبال NBA، به عنوان ستاره این قسمت انتخاب شده‌اند.

تابستان گذشته کمپانی لبران جیمزکه نامش سرگرمی‌های اسپرینگ‌هیل است، یک قرارداد همکاری با کمپانی برادران وارنر امضا کرد تا شایعات ساخت Space Jam 2 با بازی لبران جیمز بر سر زبان‌ها بیوفتد. در صورت درست بودن گزارش جدید، Space Jam 2 نخستین تجربه بازیگری لبران جیمز در سینما نیست؛ چرا که وی سال گذشته در فیلم  کمدی  امی شومر (Amy Schumer)، با عنوان Trainwreck بازی کرده بود.

فیلم Space Jam در سال ۱۹۹۶ با بازی مایکل جردن ساخته و  اکران شد که بنا به گزارش‌ها این فیلم موفق به فروش بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در باکس آفیس شده است. این فیلم ترکیبی از لایو-اکشن و انیمیشن است که جردن همراه با شخصیت‌های محبوب مجموعه انیمیشن‌های Looney Tunes مانند باگز بانی و دافی داک یک مسابقه مهم بسکتبال را برگزار می‌کنند.

در فیلم نخست، ستارگان دیگر آن زمان  بسکتبال NBA از جمله پاتریک اوینگ و لری برد به همراه  بیل موری (Bill Murray)  نیز حضور داشته‌اند. تا به امروز حضور بازیگران دیگری در کنار لبران جیمز برای بازی در Space Jam 2 مشخص نشده است.

جاستین لین هم سابقه کارگردانی ۴ قسمت از مجموعه سریع و خشمگین را بر عهده داشته است که سریع و خشمگین ۶ (Fast & Furious 6) در سال ۲۰۱۳ آخرین حضور وی در این مجموعه بود. فیلم Star Trek Beyond  جدیدترین فیلم وی است که قرار است در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۶ (۱ مرداد ۱۳۹۵) اکران شود.

هنوز تاریخ اکرانی برای Space Jam 2 مشخص نشده است، اما خبرنگار هالیوود ریپورتر در تلاش برای تایید این خبر از کمپانی برادران وارنر است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده