نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹

کارگردان Space Jam فیلم دوم مجموعه را محکوم به شکست می داند

به دنبال انتشار خبر حضور لبران جیمز، ستاره این روزهای بسکتبال NBA در فیلم Space Jam 2 به عنوان نقش اصلی، کارگردان قسمت قبلی، این فیلم را محکوم به شکست خواند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جو پیتکا (Joe Pytka)، کارگردان فیلم هرج و مرج فضایی (Space Jam)، در یک مصاحبه با هالیوود ریپورتر، به سازندگان هرج و مرج فضایی 2 توصیه کرد در مورد ساخت این فیلم تجدید نظر کنند. او گفت:

انجام ندهید، این فیلم محکوم به شکست است. مایکل جردن بزرگترین ستاره روی این سیاره است.

پیتکا ادعا می‌کند درحال حاضر، استف کری، گارد رأس تیم گلدن استیت واریرز نام بزرگتری از جیمز است. او اضافه می‌کند فیلم حداقل تا ۲ سال آینده اکران نخواهد شد، که در این زمان کری فرصت بیشتری برای افزایش برتری خود نسبت به لبران جیمز خواهد داشت. او درباره اینکه فیلم هرج و مرج فضایی در زمان مناسبی در سال ۱۹۹۶ اکران شد و همچنین درباره دلایل عدم موفقیت ادامه این فیلم صحبت کرد:

هنگامی که ما هرج و مرج فضایی را ساختیم، یک طوفان کامل از بازیکنان حاضر و بازنشسته همچون  لری برد، چارلز بارکلی و پاتریک اوینگ وجود داشت. همه آنها شخصیت این فیلم را کامل کردند. درحال حاضر بازیکن مشابهی وجود ندارد.

فیلم Space Jam در سال ۱۹۹۶ با بازی مایکل جردن ساخته و  اکران شد که بنا به گزارش‌ها این فیلم موفق به فروش بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در باکس آفیس شده است. این فیلم ترکیبی از لایو-اکشن و انیمیشن است که جردن همراه با شخصیت‌های محبوب مجموعه انیمیشن‌های Looney Tunes مانند باگز بانی و دافی داک یک مسابقه مهم بسکتبال را برگزار می‌کنند.

تابستان گذشته کمپانی لبران جیمزکه نامش «سرگرمی‌های اسپرینگ‌هیل» است، یک قرارداد همکاری با کمپانی برادران وارنر امضا کرد تا شایعات ساخت Space Jam 2 با بازی لبران جیمز بر سر زبان‌ها بیوفتد. در صورت درست بودن گزارش جدید، Space Jam 2 نخستین تجربه بازیگری لبران جیمز در سینما نیست؛ چرا که وی سال گذشته در فیلم  کمدی  امی شومر (Amy Schumer)، با عنوان Trainwreck بازی کرده بود.

جاستین لین ( کارگردان سریع و خشمگین و  Star Trek Beyond) قرار است کارگردانی Space Jam 2 را بر عهده داشته باشد. هنوز هیچ صحبتی در مورد دیگر بازیگران و تاریخ اکران این فیلم عنوان نشده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده