نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بسته Noble Map بازی Halo: Reach را به رایگان دریافت کنید

بسته نقشه Noble Map Pack بازی Halo: Reach پس از رفع مشکلات مربوطه، به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

اوایل امسال کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که چهار نسخه از مجموعه بازی‌های Halo یعنی بازی Halo 3، بازی Halo 3: ODST، بازی Halo 4 و بازی Halo: Combat Evolved Anniversary از طریق سرویس Backward Compatibility به کنسول ایکس باکس وان راه خواهند یافت. در آن زمان مشخص شد که علاوه بر این بازی‌ها، تمامی نقشه‌های آنها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بسته‌ی نقشه‌ی Noble Map Pack تنها محتوایی خواهد بود که رایگان نیست و سازندگان در حال برطرف کردن این مشکل با تیم Xbox Store هستند. حال و با استناد به آخرین اخبار بازی، بسته‌ی نقشه Noble Map Pack پس از رفع موانع موجود به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بسته‌ی Noble Map Pack سه نقشه‌ی جدید با نام‌های Breakpoint ،Tempest و Anchor 9 و هفت اچیومنت به ارزش ۲۵۰ گیم‌اسکور را به بازی اضافه می‌کند و از حالا می‌توان به دانلود آن برای کنسول ایکس باکس 360 اقدام کرد. چند روز پیش نیز مایکروسافت اعلام کرد که تا پایان هفته کاربران می‌توانند با انجام پلی‌لیست‌های Extermination ،Warzone و Snipers در بازی Halo 5 دو برابر امتیاز کسب کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توان به وب‌سایت استودیو 343 اینداستریز مراجعه کرد.

بازی‌ Halo 3، بازی Halo 3: ODST، بازی Halo 4 و بازی Halo: CE Anniversary در آینده‌ی نزدیک به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility اضافه خواهند شد، ولی تا به این لحظه به تاریخ راه‌یابی این بازی‌ها به کنسول ایکس باکس وان اشاره نشده است و سازندگان همچنان در حال کار روی آنها هستند.

از دیگر اخبار مربوط به مجموعه بازی‌های Halo می‌توان به انتشار اولین بسته‌ی عظیم داستانی بازی Halo Wars 2 با نام Awakening the Nightmare در تاریخ ۴ مهر (۲۶ سپتامبر) اشاره کرد. در این بسته‌ی الحاقی کاربران در نقش گروه Banished در مقابل حمله‌ی Floodها به Ark ایستادگی خواهند کرد. حالت جدید Firefight نیز از دیگر محتوای در نظر گرفته‌شده برای کاربران در این بسته‌ی الحاقی است که در آن بازیکنان مقابل گروه‌های پی‌در‌پی دشمنان که به طور تصادفی انتخاب می‌شوند، ایستادگی خواهند کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده