نویسنده: سهند عباسپور
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸

تاریخ انتشار بسته الحاقی Awakening the Nightmare بازی Halo Wars 2

مایکروسافت دارد با اخبار بعد از کنفرانس گیمزکام، مقداری هیجان را به گیمر‌ها باز‌می‌گرداند. این‌بار نوبت به زمان عرضه بسته الحاقی جدید Halo Wars 2 رسیده است.

مایکروسافت این هفته در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 اعلام کرد که بسته‌ی توسعه‌ی Awakening the Nightmare، اولین بسته‌ی عظیم داستانی بازی Halo Wars 2، در تاریخ ۴ مهر (۲۶ سپتامبر) عرضه خواهد شد. در این بسته‌ی الحاقی، شما در نقش شرور داستان، یعنی گروه The Banished به ایفای نقش خواهید پرداخت و با حمله‌ی Floodها به Ark مقابله خواهید کرد. Flood یک دشمن قابل توجه در بازی است که با تغییر فرم و حالت می‌تواند اوضاع را برایتان دشوار کند.

جدای از محتوای داستانی جدید، این بسته‌ی الحاقی حالت جدیدی با نام Firefight را هم به بازی اضافه می‌کند که در آن باید مقابل موج‌های پی‌ در پی دشمنان که به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند، ایستادگی کنید. استودیو‌ی 343 اینداستریز، توسعه‌دهنده این بازی، در قالب یک پست در همین رابطه توضیح داد:

تعداد ترکیب‌های ممکن از رهبران با تمام توانایی‌های منحصربه‌فرد و واحد‌های متعدد قهرمانان و به‌خصوص رقابتی که برای کسب بالاترین امتیاز ممکن در این حالت وجود خواهد داشت، آن را به نبردی هیجان‌انگیز و دیوانه‌وار تبدیل می‌کند.

halo wars 2

شما می‌توانید تعدادی از تصاویر هنری بسیار زیبای Awakening the Nightmare را اینجا در وب‌سایت Halo مشاهده کنید.

همچنین آپدیت جدیدی برای تمام بازیکنان Halo Wars 2 عرضه خواهد شد که Spectator mode (حالت تماشاگر) و Arena Tournaments را به همراه پشتیبانی از 4K و HDR برای کسانی که روی پلتفرم ایکس باکس وان ایکس بازی را انجام می‌دهند، به بازی اضافه می‌کند. دو نقشه‌ی جدید و البته رایگان هم با نام‌های Mirage و Fissure در مهر‌ماه (سپتامبر) برای این بازی عرضه خواهند شد.

قابل ذکر است که بسته‌ی توسعه‌ی Awakening the Nightmare به دنبال YapYap The Destroyer، آخرین قهرمان اضافه‌شده به بازی Halo Wars 2 در قالب DLC، به بازار خواهد آمد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده