// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

کمپانی Corsair توسط EagleTree Capital خریداری شد

EagleTree Capital بیشتر سهام کمپانی Corsair را به مبلغ ۵۲۵ میلیون دلار خریداری کرد.

کمپانی EagleTree Capital بیشتر سهام کمپانی Corsair را در معامله‌ای به ارزش ۵۲۵ میلیون دلار خریداری کرد. شرکای جدید به همراه تیم مدیریت و بنیان‌گذار کورسیر، به نوآوری و پیشرفت در این کمپانی ادامه خواهند داد.

کورسیر، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات پی سی، لوازم جانبی گیمینگ و حافظه‌های پرسرعت در جهان، اعلام کرد که کمپانی EagleTree Capital با نام تجاری EagleTree (که پیش از این Wasserstein Partners نام داشت) در جهت همکاری با مدیریت فعلی برای خرید اکثریت سهام کمپانی Corsair از شرکت Francisco Partners و چندین سهامدار جزء، به توافق نهایی دست یافته است. طبق قرارداد انجام‌شده، اندی پاول، بنیان‌گذار و مدیر ارشد کورسیر، بخش قابل ملاحظه‌ای از سهام را در شرکت حفظ خواهد کرد و در سمت مدیرعاملی ابقا خواهد شد. IMCO (شرکت مدیریت و سرمایه‌گذاری اونتاریو) و کمپانی Honeywell نیز در کنار EagleTree سرمایه‌گذاری و تحت نظر EagleTree Partners IV فعالیت می‌کنند.

کورسیر در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و از یک تولیدکننده‌ی حافظه به یک برند جهانی و پیشرو در زمینه‌ی محصولات کامپیوتری بالارده از جمله حافظه، قطعات، لوازم جانبی و سیستم‌های آماده تبدیل شد. مجموعه‌ی متنوعی از محصولات پی سی گیمینگ این کمپانی در جهت رشد بازار پی‌سی خدمت می‌کنند که این محصولات از طریق توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان در بیش از شصت کشور جهان در دسترس هستند.

اندی پاول، موسس و مدیرعامل کورسیر، می‌گوید:

ما از دستیابی به فرصت همکاری با EagleTree بسیار خرسندیم و استفاده از تخصص این تیم در محصولات مصرفی، پیشرفت ما را سرعت می‌بخشد. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که توانستیم چنین شرکای تجاری باتجربه‌ای را جذب کنیم. پشتیبانی EagleTree به ما اجازه خواهد داد تا ابتدا و در درجه‌ی اول بر مشتریان وفادار و پرشور خود تمرکز کنیم و سپس منابع مالی خود را در جهت ایجاد فناوری، نوآوری و تولید، افزایش دهیم تا همان‌طور که علاقه‌مندان و گیمرها از ما انتظار دارند، تجربه‌ی کیفی را بالا ببریم.

جورج ماجوروس، مدیرعامل کمپانی EagleTree بیان کرد:

اینک زمان تغییر در صنعت بازی‌های رایانه‌ای است. جمعیت جهانی گیمرها به سرعت در حال رشد است و این امر همزمان با رشد بازی‌های آنلاین و استریم کردن، پی‌سی گیمینگ را به یکی از پویاترین صنایع جهان بدل کرده است. کورسیر، رهبر بلامنازعی در زمینه‌ی سخت‌افزارهای گیمینگ است و برند قدرتمندی را بر اساس کیفیت، نوآوری و تعهد بی قید و شرط برای طرفداران پرشور خود ایجاد کرده است. ما منتظر کار با اندی و تیم مدیریت بااستعداد کورسیر هستیم تا تمرکز شرکت را روی محصولات نوآورانه، گسترش در بازارهای جدید و پیگیری معاملات منتخب حفظ کنیم.

اندرو کوال از شرکای Francisco Partners می‌گوید:

ما مفتخریم که با اندی و گروهش در کورسیر همکاری کردیم. آنها شرکت شگفت‌انگیزی را ایجاد کردند و در موقعیت خوبی برای کسب موفقیت گام برمی‌دارند. ما خواستار بهترین‌ها برای Corsair و EagleTree در قدم‌های بعدی موفقیت هستیم.

اندی پاول خاطرنشان کرد:

Francisco Partners شریک بسیار خوبی برای کورسیر در طی سال‌های گذشته بود. مشورت با آنها به ما کمک کرد به اهداف استراتژیک خود سرعت ببخشیم تا بتوانیم مجموعه‌ی محصولاتمان را باکیفیت‌تر و متنوع‌تر کنیم، اهداف گسترش به شکل جهانی را تحقق ببخشیم، روی برندسازی تمرکز و آن را تقویت کنیم و در نهایت، موقعیت مالی خود را قدرتمند سازیم.

انتظار می‌رود این معامله طبق شرایط مرسوم در ماه‌های آینده به سرانجام برسد.

درباره‌ی Corsair

کورسیر در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و در حال حاضر محصولات بالارده‌ی گیمینگ را تأمین می‌کند. این محصولات عمدتا توسط علاقه‌مندان به پی‌سی گیمینگ برای ساخت کامپیوتر مورد علاقه‌ی خود خریداری یا در سیستم‌های سفارشی از پیش اسمبل شده استفاده می‌شود. محصولات این کمپانی که تاکنون چندین جایزه از جشنواره‌های مختلف برده است، شامل رم‌های DDR3 و DDR4، کیس‌های کامپیوتر، محصولات خنک‌کننده، واحدهای منبع تغذیه، کیبوردهای مکانیکی، ماوس‌های گیمینگ، هدست‌های گیمینگ، درایوهای فلش USB، حافظه‌های SSD و سیستم‌های نظارت و کنترل می‌شود.

درباره‌ی EagleTree Capital

کمپانی EagleTree Capital که پیش از این Wasserstein Partners نامیده می‌شد، یک شرکت مستقل خصوصی و پیشرو در سرمایه‌گذاری مستقل است که اصولا روی سرمایه‌گذاری از طریق خرید سهام و فعالیت‌های مالی وابسته متمرکز شده است. EagleTree دارایی‌ها را از طریق سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی مدیریت می‌کند. این کمپانی عمدتا بر سرمایه‌گذاری در رسانه‌ها و ارتباطات، محصولات مصرفی، آب و صنعت تمرکز دارد. مقر اصلی EagleTree در نیویورک واقع شده است.


منبع legitreviews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده