نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

انتشار آپدیت جدید بازی Day of Infamy همزمان با اکران فیلم دانکرک

هم‌زمان با آغاز اکران فیلم Dunkirk، بازی Day of Infamy آپدیت رایگانی را، شامل دو نقشه جدید، منتشر کرده است.

هم‌زمان با آغاز اکران جهانی فیلم Dunkirk، ساخته جدید کریستوفر نولان، بازی Day of Infamy آپدیت جدیدی را با همین نام منتشر کرده است. این آپدیت رایگان شامل دو نقشه جدید و تغییراتی در جزئیات به کار رفته در محیط بازی است.

در نقشه Dunkirk دیگر خبری از سواحل طوفانی بازی نخواهد بود و به جای آن، بازیکنان عازم عملیات «تخیله دانکرک» فرانسه خواهند شد. در این واقعه که در سال ۱۹۴۰ میلادی و در جریان جنگ جهانی دوم رخ داد، چیزی بیش از ۳۳۸ هزار سرباز از نیروهای متفقین که توسط نیروهای آلمان نازی در سواحل دانکرک فرانسه تحت محاصره قرار گرفته بودند، در نهایت با کمک کشتی‌های غیرنظامی از مهلکه جان سالم به در بردند. در مقام یک افسر ارتش آلمان، شما در این نقشه جدید وظیفه عقب‌راندن دشمنان و به‌دست آوردن کنترل شهر را بر عهده خواهید داشت.

انتشار آپدیت جدید بازی Day of Infamy

تصویری مستند از واقعه تاریخی «تخلیه دانکرک»

با اتمام این بخش، داستان به چهار سال بعد یعنی سال ۱۹۴۴ میلادی می‌رود. در نقشه بعدی یعنی Bréville شما عازم یکی دیگر از حوادث مهم جنگ جهانی دوم یعنی نبرد Bréville خواهید شد؛ جایی که باید نقش یک سرباز چترباز نیروهای انگلستان را ایفا کنید و در جریان حمله نرماندی، شهر کوچک Bréville-les-Monts فرانسه را اشغال کنید.

علاوه بر میدان نبرد جدید، در نقشه Bréville شاهد ارائه امکانات دیگری نیز هستیم؛ امکاناتی که معمولاً جایی در آپدیت‌های ارائه‌شده برای بازی‌ها ندارند. از آن‌جایی که بخش عظیمی از محیط این نقشه در اطراف فرانسه می‌گذرد و پوشش اصلی این ناحیه را چمن‌زارها تشکیل می‌دهند، آپدیت بازی علاوه بر اعمال جزئیات جدید در این بخش، امکان شخصی‌سازی محیط بازی را نیز در اختیار کاربران قرارداده است. به این ترتیب شما می‌توانید هرچقدر که دل‌تان می‌خواهد به محیط بازی سبزه و چمن اضافه کنید!

بازی Day of Infamy در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین‌ماه) برای مک، لینوکس و رایانه‌های شخصی منتشر شد. در ادامه می‌توانید تریلر این آپدیت جدید را تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به وب‌سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده