// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

تاریخ انتشار بازی Day Of Infamy مشخص شد

استودیو New World Interative با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی Day of Infamy را مشخص کرد.

استودیو نیو وُرلد اینتراکتیو (New World Interative) که ساخت بازی‌هایی همچون Insurgency و Insurgency: Sandstorm در کارنامه کاری آن دیده می‌شود، امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که نسخه «دسترس پیش از موعد» (Early Access) بازی جدید این استودیو یعنی Day of Infamy به زودی به پایان خواهد رسید و نسخه رسمی این بازی در تاریخ ۳ فروردین ماه ۹۶ (۲۳ مارس)  از طریق استیم بر روی رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی از بازی Day of Infamy منتشر شد.

بازی Day of Infamy یک اثر شوتر اول شخص است که شامل بخش چند نفره و همکاری چند نفره (Co-op) می‌شود و وقایع آن در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. نسخه «دسترسی پیش از موعد» بازی مذکور در تاریخ ۶ مرداد ماه (۲۸ جولای)  منتشر شد و توانست امتیازات خوبی را در استیم از آن خود کند. استودیو نیو ورلد اینتراکتیو همچنین جزئیاتی از نسخه رسمی این بازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

  • سیستم واحد: آیتم‌های نظامی‌ را در قالب تصاویر هنری شخصیت‌ها جمع آوری کنید؛ تصاویری که انواع هنگ‌ها و گردان‌ هر بخش را نشان می‌دهد. با ارتقا رتبه خود در بازی به طور تصادفی آیتم‌های مخصوص یعنی «واحد» را از آن خود کنید و از آنها استفاده کنید و در غیر این صورت می‌توانید آنها را با دوستانتان مبادله کنید. در داخل بسته‌های «واحد» می‌توانید آیتم‌هایی نظامی نظیر درجه‌ها، کلاه، آرم کلاه‌خود، یونیفورم، لباس‌های استتار و غیره را پیدا کنید.
  • درجه سختی همکاری کماندو: در این حالت کاربران می‌توانند با همکاری دوستانشان و با تجهیزات محدود، نبردی را در مقابل بات‌ها انجام دهند.
  • ۱۰ نقشه: با حضور دو نقشه جدید، فوی و کریت، کاربران می‌توانند در مناطق بزرگ با یکدیگر مبارزه کنند.

اندرو اسپرین، کارگردان حاضر در استودیو نیو ورلد اینتراکتیو، ضمن مشخص کردن تاریخ انتشار بازی، در این باره نوشت:

ضمن اعلام تاریخ انتشار بازی Day of Infamy، می‌توانیم ذوق و شوق کاربران را در  انجمن‌ها احساس کنیم و گیمر‌ها آماده‌اند تا در این بازی، جنگ جهانی دوم را با گوشت و پوست‌شان تجربه کنند.

همانطور که در بالا اشاره شد بازی Day of Infamy در تاریخ ۳ فروردین ماه منتشر می‌شود، بازی مذکور هم اکنون در در سیستم Early Access استیم با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در دسترس است. ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Day of Infamy‌ را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده