نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بازی موبایل GunboundM منتشر شد

بازی چندنفره و نوبتی GunboundM برای دستگاه‌های موبایل منتشر شد.

بازی Gunbound یک اثر کلاسیک چندنفره نوبتی به سبک و سیاق سری بازی Worms بود که پس از اولین انتشار در سال ۲۰۰۵ در کره جنوبی بین بازیکن‌ها بسیار محبوب شد. نسخه آمریکای شمالی بازی یک سال بعد، در سال ۲۰۰۶ تحت نام Gunbound Revolution منتشر شد؛ اما سرورهای بازی در سال ۲۰۰۹ برای همیشه خاموش شد. در هفته جاری، یک نسخه موبایل از این بازی به نام GunboundM برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده است.

بازی اندروید و آیفون GunboundM نقاط مشترک بسیاری با نسخه پی سی این بازی دارد؛ اگرچه شامل تعدادی تغییرات اساسی در بخش گیم‌پلی نیز می‌شود. یکی از قابل توجه‌ترین ترفند‌های پیاده‌شده در بازی موبایل GunboundM، امکان کنترل چندین موبایل متفاوت (یگان‌های درون بازی) توسط بازیکن به صورت همزمان در مسابقات یک در مقابل یک است. در نسخه ابتدایی بازی، بازیکن‌ها تنها قابلیت کنترل یک یگان و رقابت در تیم‌های چندنفره را داشتند. البته در بازی GunboundM شما باید از طریق واحد پول درون بازی یا بخش پرداخت درون برنامه‌ای، یگان‌های جدید را خریداری کنید.

علاوه بر این، بازی GunboundM برای آسان‌تر ساختن بخش هدف‌گیری، مسیر حرکت گلوله‌ها در بازی را نشان می‌دهد. بازی همچنین شامل بخش تمرینی نیز می‌شود که از طریق آن، بازیکن در مقابل هوش مصنوعی قرار خواهد گرفت. GunboundM یک بازی رایگان است و شما هم‌اکنون می‌توانید این اثر را از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل GunboundM


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده