نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

سازنده Street Fighter EX از بازی جدید خود در EVO 2017 رونمایی می‌کند

استودیو آریکا در جریان مسابقات EVO 2017 بازی جدید خود را معرفی خواهد کرد. 

مسابقات EVO را می‌توان معتبرترین مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای دانست که به صورت سالانه برگزار می‌شود. این رویداد امسال هم بین روز‌های ۲۳ تا ۲۵ تیر برگزار خواهد شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که استودیو آریکا، سازنده بازی Street Fighter EX قرار است در این رویداد از بازی جدیدش رونمایی کند. 

آریکا در گذشته روی بازی‌های مبارزه‌ای کار می‌کرد و مشهور‌ترین ساخته آن‌ها Street Fighter EX است. با این حال، این استودیو طی سال‌های اخیر بیش‌تر روی بازی‌های ماجراجویی و پازل کار کرده است. جوئل کوئلار، مسئول برگزاری مسابقات EVO 2017، اعلام کرد که بازی جدید آریکا نه‌تنها در جریان این رویداد معرفی خواهد شد، بلکه قابل‌بازی هم خواهد بود. با اینکه اطلاعاتی در مورد این بازی ارائه نشده، اما از آنجایی که بازی در یک رویداد مرتبط با بازی‌های مبارزه‌ای معرفی می‌شود، می‌توان گفت که آریکا قصد دارد دوباره به ساخت بازی‌های فایتینگ برگردد. 

پیش از این و در روز دروغ آوریل، استودیو Arika ویدیویی از یک بازی مبارزه‌ای با حضور شخصیت‌های بازی Street Fighter EX منتشر کرده بود که خیلی‌ها اعتقاد داشتند این بازی واقعی نیست. اما حال این احتمال می‌رود که آریکا از همین بازی در جریان رویداد EVO 2017 رونمایی کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده