نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

اولین ویدیو گیم پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در نمایشگاه E3 2017

باندای نامکو و استودیو Project Aces اولین ویدیو گیم‌پلی بخش تک‌نفره بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را به نمایش گذاشتند.

در طول چند ماه اخیر، باندای نامکو و استودیو Project Aces چندین نمایش مختلف از گیم‌پلی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR را به اشتراک گذاشتند؛ یکی از حالت‌های بازی که از بخش داستانی جدا است. بالاخره در جریان نمایشگاه E3 2017 بود که باندای نامکو اولین ویدیو گیم‌پلی بخش تک‌نفره بازی را به نمایش گذاشت.

در این ویدیو، شما می‌توانید بخشی از ماموریت سوم بازی را که «Two Pronged Strategy» نام دارد مشاهده کنید. وقایع بازی Ace Combat 7 در جهان مجازی Strangereal به وقوع می‌پیوندد که بازی‌های کلاسیک سری Ace Combat در آن به وقوع پیوسته بود. در بازی جدید نبرد میان دو کشور Osea و Erusea است. Osea به سختی توسط Erusea مورد حمله قرار گرفته و آسیب فراوانی دیده و کنترل آسانسور فضایی را از دست داده است؛ اما خوشبختانه دو ناو هواپیمابر منطقه را ترک کرده‌اند. اولی The Kestrel II نام دارد که در بازی Ace Combat 5 هم حضور داشت و قصد دارد به پایتخت که Erusea که Farbanti نام دارد حمله کند که در تریلر داستانی بازی که چند روز پیش شاهد آن بودیم، متوجه شدیم شاهزاده رزا کوزت دی الیس از Erusea این حرکت را محکوم کرده است.

دومین ناو هواپیمابر Vulture نام دارد که به واسطه حملات Erusean تمامی جنگنده‌های خود را از دست داده است.

شخصیت اصلی بازی که عضوی از اسکادران پایگاه هوایی جزیره Fort Grays است، به تازگی روی Vulture فرود آمده و قصد دارد یک ماموریت جدید را آغاز کند. هدف این ماموریت دستیابی به برتری هوایی در Chopinburg است تا مسیر برای اسکادران‌های دیگر هموار شود.

متاسفانه به لطف تصرف آسانسور فضایی توسط Erusea، نیروهای این کشور کنترل کشتی‌های هوایی به نام Arsenal Birds را که مسئولیت محافظت از آن را داشتند در دست گرفته‌اند و این کشتی‌ها به اسکادران کامل از پهبادهای MQ-101 مجهز هستند. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده