نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

دسته های سفارشی ایکس باکس وان به اروپا هم رسیدند [E3 2017]

مایکروسافت امکان تهیه کنترلرهای رنگارنگ و سفارشی کنسول ایکس‌باکس وان را برای بازیکن‌های اروپایی نیز فراهم کرد.

طبق اعلام مایکروسافت، صاحبان کنسول ایکس‌باکس وان در کشورهای انگلستان، فرانسه و آلمان از امروز می‌توانند کنترلرهای دلخواه خودشان را از «آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس» (Xbox Design Lab) سفارش دهند. قیمت پایه این دسته‌ها در انگلستان ۶۹.۹۹ پوند اعلام شده و بازیکن‌های فرانسوی و آلمانی هم می‌توانند با پرداخت حداقل ۷۹.۹۹ یورو صاحب یکی از این کنترلرهای اختصاصی شوند؛ ضمن اینکه هزینه ارسال برای این افراد کاملا رایگان خواهد بود. مایکروسافت همچنین اعلام کرده که تابستان امسال آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس را در کشورهای اروپایی بیشتری راه‌اندازی می‌کند.

مایکروسافت ابتدا سرویس Xbox Design Lab را سال گذشته در امریکا به راه انداخت. از طریق این سرویس بازیکن‌ها می‌توانند ترکیب رنگ دلخواه خودشان را برای دسته‌های ایکس‌باکس وان انتخاب کنند و حتی یک عبارت کوتاه را روی آن‌ها بنویسند و سپس دسته طراحی‌شده توسط خودشان را با پرداخت هزینه تعیین‌شده تحویل بگیرند. تقریبا تمام قسمت‌های کنترلر قابل شخصی‌سازی هستند؛ مثلا افراد می‌توانند رنگ پنل‌های جلو و پشت دسته، ماشه‌ها، دکمه‌های D-Pad و غیره را انتخاب کنند. مایکروسافت ادعا می‌کند که حدود هشت میلیون ترکیب رنگی برای دسته‌های ایکس‌باکس وان وجود دارد که بازیکن‌ها می‌توانند بسازند و سفارش بدهند. علاوه بر این، دسته‌های شخصی‌سازی شده ایکس‌باکس وان دارای ویژگی‌هایی مثل بلوتوث با بُرد زیاد و پنل پشتی طرح‌دار برای بهتر قرار گرفتن در دست بازیکنان هستند.

مایکروسافت همچنین قسمت‌هایی پلاستیکی به رنگ مشکی را به تمام دسته‌های سفارشی ایکس‌باکس وان اضافه کرده است؛ ضمن اینکه بازیکن‌ها می‌توانند از چهار گزینه رنگ جدید و ۱۱ رنگ دیگر برای غلتک‌ها استفاده کنند.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده