// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

رمان مرتبط با بازی Star Wars: Battlefront 2 معرفی شد

رمان Inferno Squad به عنوان پیش‌در‌آمد بازی Star Wars: Battlefront 2 و دنباله فیلم Rogue One معرفی شد.

سال گذشته اعلام شد دنباله بازی Star Wars Battlefront که دارای محتواهایی از فیلم‌های جدید مجموعه جنگ ستارگان خواهد بود، در حال ساخت است و نهایتا این بازی در تاریخ ۱۰ فروردین به صورت رسمی توسط کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس معرفی شد. همچنین با فاصله ۱۶ روز اولین تریلر این بازی منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، رمان Inferno Squad که وقایع پس از فیلم سینمایی Rogue One و پیش از بازی Star Wars: Battlefront 2 را شرح می‌دهد، بزودی منتشر خواهد شد.

این رمان که در جشن Star Wars معرفی شده و کریستی گولدن وظیفه نگارش آن را بر‌عهده دارد، روایت‌گر ماجراجویی‌های گروهی به نام جوخه جهنم است که اعضای آن را سربازان زبده امپریال (Imperial) تشکیل می‌دهند. بخش تک‌نفره بازی Star Wars Battlefront II نیز بر روی اعمال این گروه و فرمانده آن‌ها یعنی آیدن ورسیو تمرکز دارد. تصویر روی جلد رمان Inferno Squad را در زیر مشاهده می‌کنید:

رمان Inferno Squad

همانطور که در تریلر کامل این بازی نشان داده، او و اعضای گروهش قصد دارند که از مرگ امپرور و نابودی دث استار (Death Star) بهترین بهره را ببرند. در حالی که داستان بازی Star Wars: Battlefront 2 پس از رخداد‌های Return of the Jedi آغاز می‌شود، رمان Inferno Squad دهه‌ها قبل و روند تاسیس گروه جوخه جهنم را به تصویر می‌کشد. کریستی گولدن در رابطه با کلیت داستانی این رمان چنین گفته است:

شاید ریبلیون (Rebellion) قهرمانانی از جمله جین ارسو و لوک اسکای‌واکر داشته باشد، اما امپایر جوخه جهنم را در اختیار دارد.

پس از سرقت تحقیر‌آمیز نقشه‌ها دث استار و منجر شدن آن به نابودی این ایستگاه فضایی نظامی، امپایر موضع تدافعی به خود گرفته است. در واکنش به این شکست خیره‌کننده، ناوگان امپایر تیمی از سربازان زبده به نام جوخه جهنم را تاسیس کرد. ماموریت این گروه نفوذ به گروه پارتیزان و از بین بردن آن است. پس از مرگ رهبر گروه پارتیزان یعنی ساو جررا، اعضای باقی‌مانده تصمیم گرفتند که از تمام توان برای نابودی امپایر استفاده کنند.

با تشدید خطر و احتمال روز‌افزون لو رفتن، اعضای جوخه جهنم تا چه اندازه در اطمینان از امنیت امپایر موفق عمل خواهند کرد؟

رمان Inferno Squad در تاریخ ۲۵ جولای (۳ مرداد) منتشر می‌شود. همچنین بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده