// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Star Wars Battlefront 2 به صورت رسمی معرفی شد

کمپانی الکترونیک آرتز امروز به صورت رسمی بازی Star Wars Battlefront 2 را معرفی کرد. 

بازی Star Wars Battlefront 2 نام ادامه رسمی بازی Star Wars Battlefront خواهد بود. این موضوع را ناشر این سری کمپانی الکترونیک آرتز تایید کرد. در جدیدترین اخبار بازی، با این که پیش از این مدیران اجرایی این شرکت در خصوص ادامه‌ بازی «بتل فرانت» حتی یک روز قبل از عرضه آن بارها صحبت کرده بودند با این حال امروز اولین معرفی رسمی از قسمت آینده این سری رخ داد. با این که ویدیو یا اطلاعات خاصی منتشر نشده با این حال حداقل این موضوع را می‌دانیم که نام بازی، Star Wars Battlefront 2 خواهد بود.

کمپانی الکترونیک آرتز قرار است اولین اطلاعات و تریلر رسمی این بازی را در جریان پنل خود در رویداد Star Wars Celebration 2017 منتشر کند که زمان آغاز این رویداد در اواسط ماه آوریل خواهد بود. EA همچنین اشاره داشته که نام رسمی پنل آ‌ن‌ها The Galaxywide Premiere of Star Wars Battlefront II خواهد بود و در کنار تریلر، سازندگان بازی از سه استودیو دایس (DICE)، کرایتریون (Criterion) و موتیو (Motive) گرد هم خواهند آمد و اطلاعات بیشتری را از بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر خواهند کرد. این پنل به صورت رسمی در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۵ آوریل) و در ساعت ۲۳ به وقت تهران آغاز و به صورت آنلاین نیز پخش خواهد شد.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بازی Star Wars Battlefront 2 قرار است پاییز امسال برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. در کنار این موارد شما می‌توانید نگاهی به لوگو رسمی بازی بیاندازید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده