نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

آپدیت جدید نسخه بازسازی شده بازی STALKER منتشر شد

آپدیت جدید بازی Lost Alpha که نسخه بازسازی شده STALKER: Shadow of Chernobyl است، برای تعطیلات سال نوی میلادی منتشر شد.

Lost Alpha نام پروژه‌ای است که به وسیله طرفداران مجموعه STALKER ساخته شده و علاوه بر بازسازی اولین بازی این سری یعنی Shadow of Chernobyl، قسمت‌های حذف شده این بازی را نیز شامل می‌شود. به این ترتیب Lost Alpha شامل محیط‌ها، ماموریت‌ها و تمام محتواهایی است که سازندگان STALKER برای بازی اول‌شان طراحی کرده بودند اما در نسخه نهایی آنها را حذف کردند. Lost Alpha ابتدا سه سال پیش منتشر شد، اما در آن زمان باگ و ایرادات فنی زیادی در بازی وجود داشت. به تدریج بروزرسانی‌های متعددی برای بازی عرضه شدند و حالا با انتشار این آپدیت جدید می‌توان گفت که Lost Alpha به یک بازی کامل‌تر تبدیل شده است.

استودیوی Dezowave، سازنده Lost Alpha اوایل امسال نسخه جدیدی از این بازی را با عنوان Developer’s Cut منتشر کرد که هم ایرادات فنی آن برطرف شده بودند و هم محتواهای تازه‌ای را ارائه می‌کرد. حالا جدیدترین آپدیت بازی (نسخه ۱.۴۰۰۵) بهینه‌سازی‌ها و تغییرات فراوانی را در جهت اجرای بهتر و روان‌تر آن شامل می‌شود.

در Lost Alpha روی ویژگی بقا تاکید بیشتری شده است؛ برای مثال سیستم بهبود یافتن در هنگام مبارزات حالا کمی شبیه به مجموعه Far Cry شده، یعنی با استفاده از بسته‌های سلامتی به جای آنکه بلافاصله تجدید قوا کنید، مدت کوتاهی طول می‌کشد تا سلامتی‌تان بازیابی شود.

STALKER: Lost Alpha را می‌توانید از طریق وبسایت ModDB دانلود کنید. این بازی حدود ۶ گیگابایت حجم دارد، اما برای اجرای آن نیازی به نصب هیچ کدام از بازی‌های مجموعه STALKER نیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده